مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شرکت «ام‌وی‌آگوستا» 30 میلیون یورو برای توسعه افزایش سرمایه داد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در نوامبر سال 2020، مدیر عامل MV Agusta در مورد برنامه‌های آینده این شرکت صحبت کرد و گفت: اگرچه همه‌گیری ویروس کرونا همه چیز را ناخوشایند می‌کند، اما پرسنل در مجموع روحیه خوبی دارند و آماده مراحل بعدی توسعه هستند.

وی گفت، برنامه‌های کلیدی شامل دوچرخ 500 سی‌سی و 1000 سی‌سی و توسعه پیشرانه‌های الکتریکی است.

از آنجا که اعلامیه مدیرعامل این شرکت در آوریل 2021 مبنی بر تزریق سرمایه اضافی 30 میلیون یورویی به اجرا در می‌آید. با این سرمایه اضافی، ام‌وی‌آگوستا آمادگی بیشتری برای برنامه بلند پروازانه پنج ساله خود را دارد. صنعت موتورسیکلت در حال تغییر است و این شرکت خود را برای تغییر با آن آماده می‌کند.

سرداروف مدیرعامل شرکت در بیانیه‌ای گفت:

یكی از اولین اهداف من رفع استرس مالی شركت بود. امروز این اهداف محقق شده است و ما می‌توانیم با اطمینان خاطر از موفقیت مدل‌های جدید خود، با اطمینان به آینده نگاه کنیم. این تزریق سرمایه به ما در همه جبهه ها، از طراحی تا توسعه و تولید موتورسیکلت‌های جدید، تا ارائه خدمات درجه یک به همه مشتریان پرشور ما، تا گسترش فروشندگان، به انرژی ما کمک خواهد کرد. در سال 2021 ما انتظار داریم برای اولین‌بار در تاریخ از 100 میلیون یورو گردش مالی خود بگذریم و طی 3 سال آینده این رقم را سه برابر کنیم.

ماسیمو بوردی، جانشین ام‌وی‌آگوستا، در بیانیه‌ای گفت:

این شرکت یک مارک عالی با گذشته ای معتبر است. محصولات آن همیشه به‌دلیل طراحی منحصر به فرد و عملکرد بالا و همچنین به‌دلیل تکنولوژی پیشرفته، مورد توجه همه قرار گرفته است. به همین دلیل است که امروز من پتانسیل زیادی را در این شرکت می‌بینم، که در سال‌های گذشته ندیده بودم. ما سرانجام شرایطی را فراهم کردیم که به ام‌وی‌آگوستا اجازه دهیم فصل جدیدی را در تاریخ موتورسواری بنویسد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا