مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آیا در آینده نزدیک ترمزهای بنللی تغییر می‌کند؟/ برمبو 100 درصد سهام شرکت اسپانیایی سازنده معروف سیستم ترمز را به‌دست ‌می‌آورد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، شرکت J.Juan در سال 1965 تاسیس شد و بیش از 55 سال در سیستم ترمز موتورسیکلت، یوتی‌وی، ای‌تی‌وی و اتومبیل‌های کوچک تخصص دارد. ارزش این شرکت مستقر در بارسلون 73 میلیون یورو است و دو کارخانه در اسپانیا و یک کارخانه در چین دارد. اگر تاکنون سوار بنللی جدید یا موتورسیکلت صفر شده‌اید، احتمال استفاده از سیستم‌های ترمز این شرکت وجود دارد. با این حال، همه این محصولات می‌تواند پس از خرید ترمز اسپانیایی توسط برمبو (Brembo) تغییر کند.

بر اساس این توافق‌نامه، غول ترمز ایتالیایی امکان دسترسی به تحقیق و توسعه جی‌خوان را خواهد داشت.

خوزه لوئیز خوان، مدیرعامل جی‌خوان اظهار داشت:

ما از پیوستن به گروه برمبو خوشحالیم. این معامله به ما امکان می‌دهد تا بخشی از یک شرکت قوی با یک ردپای جهانی باشیم که از پیشرفت جی‌خوان برای رشد حرفه‌ای همه کارمندان و سود مشتریان پشتیبانی خواهد کرد.

برمبو در حال حاضر مالک ByBre ،Marchesini و SBS Friction است و با خرید جی‌خوان این نام تجاری می‌تواند یک زنجیره تأمین یکپارچه را ایجاد کند.

آلبرتو بمباسی رئیس برمبو گفت:

ما به استقبال جی‌خوان در گروه برمبو افتخار می کنیم. این معامله با استراتژی جهانی ما مطابقت دارد و به دنبال خرید اخیر SBS Friction در دانمارک است. ما با هدف تقویت تجارت اصلی موتورسیکلت خود به سرمایه‌گذاری ادامه می‌دهیم. افزودن جی‌خوان یک فرصت عالی برای ما است. زیرا موقعیت ما را به‌عنوان شرکتی که به‌طور فزاینده‌ای جهت ارائه راه‌حل‌های جامع، یکپارچه و با کیفیت بالا به مشتریان ما ارائه می‌دهد، تقویت می‌کند.

البته، خرید یک رقیب توسط برمبو منوط به تأیید مقامات ضد انحصاری است. در حالی که مارک ایتالیایی بر عملکرد بازار تسلط دارد، (نیسین و برینگر) هنوز برتری بخش برمبو را به چالش می‌کشند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا