مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

حفظ اشتغال برای ۱۵۰ نفر از کارگران شرکت تولیدکننده موتورسیکلت با ورود دستگاه قضایی قم

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری میزان، قوه قضاییه علی رغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد ندارد، در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد.

این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن مسئولان دستگاه قضایی در قالب بازدید از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی از نزدیک با مهم‌ترین چالش‌های آن‌ها آشنا می‌شوند که این امر نیز نقش مهمی در حل این چالش‌ها دارد.

این شرکت یکی از واحد‌های تولیدی است که در مسیر فعالیت خود در زمینه تولید موتورسیکلت با مشکلاتی مواجه شده بود که دستگاه قضایی استان قم در جهت حل مشکلات این واحد تولیدی اقدام کرد.

مشکلات حقوقی با شرکت آراد، بدهی‌های بیمه و امور مالی با سازمان تامین اجتماعی، مشکلات حقوقی و قضایی با افراد حقیقی و حقوقی از جمله چالش‌های این واحد تولیدی در مسیر فعالیت آن بود.

در این زمینه از نمایندگان تامین اجتماعی و بیمه دعوت به عمل آمد و در جهت رفع موانع تولید ایجاد تعامل و پیشنهاد راهکار قانونی صورت گرفت.

اقدامات دستگاه قضا در زمینه حل مشکلات این واحد تولیدی سبب تثبیت اشتغال برای ۱۵۰ نفر از کارگران شد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا