مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سنت شکنی در طراحی موتورسیکلت/ معرفی موتورسیکلت برقی جدید بنللی با صدای اگزوز مصنوعی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، بنللی در بازار اندونزی اسکوتر برقی کاملاً جدید خود به نام Dong را روانه بازار کرده است و احتمالاً به بازارهای دیگر آسیا راه یابد که البته حضور در بازارهای ایالات متحده و اروپا تصوری دور از ذهن نیست.

از نظر طراحی و مشخصات معلوم است که این محصول برای رفت و آمد شهری در مسافت‌های کوتاه ساخته شده است. قسمت عقب اسکوتر، که موتور، باتری و صندلی را در خود جای داده است، یک شکل استوانه‌ای به خود می‌گیرد و دارای یک باتری لیتیوم یونی 1.56 کیلووات ساعتی است که دارای برد 60 کیلومتر است.

همچنین دارای چراغ LED و یک موتور الکتریکی 1.2 کیلوواتی است که معادل 1.6 اسب بخار قدرت تولید می کند، که برای حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت مناسب است. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های دونگ این است که شما می‌توانید وانمود کنید که دارای موتور بنزینی هستید، زیرا با یک مولد صدای اگزوز مصنوعی عرضه می‌شود.

همان‌طور که آن‌ها می‌گویند، طراحی یک موضوع ذهنی است. بنابراین، باید صبر کنیم و ببینیم که آیا به‌نظر موتورسواران این محصول جذاب می‌رسد یا این‌ که بنللی باید به عرف و عادت پایبند باشد. البته پیش‌بینی می‌شود نام تجاری یا مشخصات فنی و ظاهری آن برای ورود به بازارهای بین‌المللی دچار تغییراتی شود.

با توجه به سیاست‌های تهاجمی شرکت چیان ژیانگ (Qianjiang) در بازار به احتمال زیاد در آینده‌ای نه چندان دور شاهد حضور تعداد بیشتری موتورسیکلت برقی از بنللی خواهیم بود.

برای مطالعه اخبار بیشتر از بنللی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا