مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

افزایش پارکینگ‌های موتورسیکلت در مرکز شهر قم

بهگزارش موتورسیکلت نیوز، قاسم طالبی با اشاره به اهمیت ایجاد و افزایش پارکینگ‌های ویژه موتورسیکلت در هسته مرکزی و نقاط پرتردد شهر، اظهار داشت: این طرح در راستای نظم‌بخشی و ساماندهی به وضعیت پارک موتورسیکلت‌ها انجام می‌گردد.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه در طرح ایجاد پارکینگ‌های جدید، توجه به وضعیت نامطلوب قرارگیری موتورسیکلت‌ها بخصوص در ورودی اماکن زیارتی، تجاری، آموزشی، میادین و معابر اصلی مدنظر است، افزود: در این خصوص مستندسازی‌های خوبی صورت گرفته و در کمیته‌های تخصصی و فنی، محل‌های موردنظر بررسی و در خصوص ساماندهی و روان‌سازی تردد شهروندان و خودروهای عبوری تصمیم‌گیری می‌گردد.

طالبی با اشاره به افزایش ایمنی و کاهش آسیب به وسایل، تصریح کرد: باتوجه به گزارش‌های پلیس و همچنین شکایت‌های مالکین موتورسیکلت در خصوص سرقت و همچنین آسیب رسیدن به وسایل نقلیه آن‌ها، در این طرح شاهد کاهش این قبیل آمار بوده‌ایم.

وی ادامه داد: نقاط چندگانه‌ای در هسته مرکزی شناسایی و کارشناسان این حوزه بازدیدهای میدانی در این خصوص انجام داده‌اند که به‌زودی آماده‌سازی پارکینگ‌ها و انتخاب پیمانکار انجام و جهت استفاده در اختیار شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا