مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بررسی وضعیت فروش SYM در سال 2020

به گزارش موتورسیکلت نیوز، دولت تایوان در مدیریت کویید 19 جزو بهترین‌ها در جهان بوده است و موارد کمی در این کشور کشف شده است که نیازی به هیچ مانعی برای فعالیت اقتصادی در داخل این کشور ندارد.

در اروپا فروش SYM در ​​نیمه اول کاهش یافت. با این حال، سیاست تجاری تهاجمی که در اروپای جنوبی دنبال می شود، اجازه می‌دهد تا کاهش حجم از دست رفته را به حداقل برساند و برای تسریع در بهبودی، فروش سالانه 69.753 را با افزایش 7.7 درصدی به پایان رساند.

اگرچه میزان فروش در ASEAN ،Latam و آمریکای شمالی دو رقمی است، ولی فروش جهانی برای اولین بار در پایان ماه نوامبر، در پایان سال گذشته با 494 هزار دستگاه فروش (+24.6٪) به پایان رسید.

تاریخچه

تایوان در رده 10 بازار دوچرخ جهانی قرار دارد که بیش از 13 میلیون دستگاه تولید موتورسیکلت در سال 2018 ثبت شده است.

SYM در سال 1954 در Hsinchu (تایوان) تأسیس شد. این شرکت بزرگ‌ترین شرکت تایوانی در زمینه تولید موپد، اسکوتر، موتورسیکلت و ATV است. علاوه‌براین، خودروهای تجاری و اتومبیل‌های کوچک را با نام Hyundai در آسیای شرقی تولید می‌کند.

در سال 1962، SYM سرمایه‌گذاری مشترکی با هوندا تشکیل داد و در تایوان به صورت محلی مونتاژ کرد. از بدو تاسیس تا امروز، این شرکت بیش از 17 میلیون موتورسیکلت، اسکوتر و ATV تولید کرده است. امروزه درآمد فروش سالانه این شرکت بیش از یک میلیارد دلار است.

SYM در واقع 2.400 کارگر را در تایوان و در خارج از کشور مدیریت می‌کند. این شرکت شعبه‌هایی در ایالات متحده آمریکا، چین، ایتالیا و آلمان دارد و در تایوان، چین (در ژونگ زینگ) و ویتنام تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

فروش جهانى SYM در دوران کرونا با افزایش فروش همراه بود

میزان فروش کیمکو در سال ۲۰۲۰/ سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون دلاری تولیدکننده تایوانی در فیلیپین

بررسی وضعیت صنعت موتورسیکلت تایوان در نیمه اول سال ۲۰۲۰/ کیمکو، یاماها و اس‌وا‌ی‌ام رهبران بازار موتورسیکلت تایوان

بررسى وضعیت صنعت موتورسیکلت تایوان/ همکارى یاماها با گوگورو براى تولید اسکوتر برقى

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا