مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرمایه‌گذاری حیرت انگیز هیرو برای محصولات برقی/ خیز هیرو الکتریک برای تولید یک میلیون دستگاه در سال

به گزارش موتورسیکلت نیوز، هیرو در حال استفاده از گزینه‌های سبزتر و بهتر برای تحرک شخصی است. هند، بزرگ‌ترین بازار موتورسیکلت در جهان، شرکت‌های بی‌شماری دارد که محصولات برقی را اتولید می‌کنند. در واقع، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان موتورسیکلت در هند، Hero MotoCorp، در بخش دو چرخ الکتریکی یک سرمایه‌گذاری حیرت انگیز معادل 93 میلیون دلار کرده است.

این شرکت اظهار داشت که درصد زیادی از این سرمایه‌گذاری به‌منظور افزایش ظرفیت تأسیسات تولیدی خود طی سه تا چهار سال آینده انجام می‌شود.

در حال حاضر، هیرو الکتریک سالانه در مجموع 75 هزار اسکوتر برقی تولید می‌کند. با این حال، با توجه به افزایش ناگهانی تقاضا برای اسکوترهای برقی و موتورسیکلت‌ها، هیرو الکتریک تلاش می‌کند تا ظرفیت تولید خود را به یک میلیون واحد سالانه برساند. برای دستیابی به این موفقیت برجسته، این شرکت در حال تقسیم گسترش کارهای خود به مراحل مختلف است.

فاز اول شامل گسترش ظرفیت تاسیسات تولیدی برای جای دادن 300 هزار دستگاه در سال خواهد بود.

به گفته ناوین مونجال مدیرعامل هیرو الکتریک، این صنعت هر ساله شاهد دو برابر شدن سهم بازار است.

این شرکت پیش‌بینی می‌کند که بخش دوچرخ الکتریکی حداقل ده درصد از کل بازار موتورسیکلت در هند را تشکیل دهد. در حال حاضر، هیرو الکتریک سهم قابل توجه 40 درصدی از بازار موتورسیکلت‌های برقی هند را در اختیار دارد. بخش موتورسیکلت‌های برقی در هند بدون شک رشد فوق العاده‌ای را تجربه می‌کند.

مدیرعامل هیرو الکتریک توضیح می‌دهد که در 5 سال آینده بازار برقی‌ها به احتمال زیاد به مرز دو میلیون در سال خواهد رسید. این امر تا حدی به‌دلیل کمک به سیاست ‌ای مطلوب دولت است که می‌خواهد پذیرش وسایل‌نقلیه الکتریکی را برای پایداری بهتر محیط زیست و بهبود کیفیت زندگی تحت فشار قرار دهد. در حال حاضر، هیرو هنوز یک راه طولانی در پیش دارد.

در حالی که هیرو قدرتمندترین بازیکن در بازی دو چرخ برقی در آسیا است، فروش 53،500 دستگاهی آن برای سال 2020 نشان می‌دهد که هنوز راهی طولانی برای رسیدن به مرز یک میلیون دستگاه دارد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا