مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ثبت اختراع هوندا برای یک موتورسیکلت برقی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، اگرچه این محصول شبیه Grom است، اما کانسپت جدید از یک طرح اختصاصی حکایت دارد. از نظر اندازه و سبک، به نظر می‌رسد که این دوچرخ در همان فضای گروم قرار گرفته است. یک دوچرخ کوچک که بیش از هر چیز سرگرم کننده است.

گروم 125 سی‌سی موجود که امسال وارد نسل سوم خود شده است، قبلاً توانسته در بین موتورسواران جوان محبوبیت خود را به دست آورد.

نقشه‌ها نشان می‌دهد که این دوچرخ فقط یک هوندا گروم الکتریکی نیست، بلکه یک مدل جدید است که به‌عنوان یک موتورسیکلت برقی هدفمند طراحی شده است. در واقع قسمت عمده هندسه گروم را به اشتراک می‌گذارد، اما در یک طراحی کاملا جدید ارائه شده است.

اما این طرح همچنین شامل چندین نوآوری مانند سیستم تعلیق جلو از نوع Hossack است.

همچنین مشخص نیست که هوندا قصد دارد از چه نوع باتری در این مینی باک استفاده کند، اما به‌طور بالقوه می‌تواند سیستم باتری قابل تعویض را از اسکوترهای برقی PCX هوندا در اختیار داشته باشد.

قابل ذکر است که هوندا بخشی از کنسرسیوم توسعه باتری‌های موتورسیکلت برقی قابل تعویض با چندین تولیدکننده عمده دیگر موتورسیکلت است که از استاندارد جدید باتری تولید شده از این همکاری استفاده می‌کند.

علاوه بر اجزای استانداردی که به‌طور معمول در این نوع موتورسیکلت‌ها مشاهده می‌کنیم، حق ثبت اختراع هوندا چند قطعه نسبتاً پیشرفته را نیز نشان می‌دهد. دوربین‌های کوچک دید عقب که در انتهای میله نصب شده‌اند جایگزین آینه‌ها می‌شوند، در عوض تصاویر آن‌ها را مستقیماً به نمایشگرهای نصب شده روی دسته تغذیه می‌کنند.

وزن کمتر و اندازه کوچک‌تر به آن کمک می‌کند تا مبتدی پسند باشند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا