مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ثبت نام 500 بنگاه، ثبت 218 نیاز پژوهشی و تعریف 281 پروژه در سامانه تاپ

به گزارش موتورسيكلت نيوز، برات قبادیان در تشریح عملکرد یکساله معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت، اظهار داشت: تهیه و تدوین طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) با هدف بهره برداری بهینه از ظرفیت بنگاه های تولیدی و خدماتی و بکارگیری توانمندی های دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی و فارغ التحصیلان مشمول نظام وظیفه سربازی در رفع نیازهای پژوهشی و فناورانه بنگاه های تولیدی و تجاری انجام گرفته است.
وی افزود: در این مدت 527 گواهی و پروانه تحقیق و توسعه صنعتی و معدنی در این معاونت صادر شده است و در همین راستا 350 پرونده تحقیق و توسعه بنگاه های صنعتی و معدنی به منظور انتخاب محصولات و واحدهای برتر تحقیق و توسعه مورد بررسی قرار گرفته و 7 مرکز و 6 محصول برتر در سال گذشته انتخاب و تقدیر شده اند.
قبادیان ادامه داد: از تیر ماه سال گذشته تاکنون، 76 طرح مشترک میان واحدهای صنعتی و دانشگاه ها و مراکز پژوهشی برای بهره مندی از مزایای بند س ماده 31 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور (معافیت مالیاتی تحقیق و توسعه)، منعقد شده است.
معاون وزیر صمت همچنین اعلام کرد: 1017 بنگاه صنعتی در کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکتهای دانش بنیان، تاییدیه های لازم را از معاونت فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در یکسال گذشته اخذ کرده اند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا