مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مهلت ارایه درخواست واحد‌های تولیدی برای استفاده از بخشودگی بدهی تامین اجتماعی تا ١٣ شهریور

به گزارش موتورسيكلت نيوز، میثم زالی با اعلام این خبر، افزود: در هشتاد و پنجمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مصوب شد که واحد های تولیدی درخواست استفاده از بخشودگی بدهی جرایم تامین اجتماعی را به شعب تامین اجتماعی در سراسر کشور تا ١٣ شهریور ارایه دهند.
او اضافه کرد: در این نشست از دولت تقاضا کردیم که جرایم بدهی تامین اجتماعی واحد های تولیدی را ببخشد.
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صمت ادامه داد: این موضوع در دولت تصویب شد و دولت سه ماه به واحدهای تولیدی فرصت داد تا واحدهایی که می خواهند مشمول این بخشودگی شوند از کارگروه های استانی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاییدیه بگیرند.
زالی گفت: با توجه به گستردگی موضوع و همه گیر بودن برای تمامی واحدهای تولیدی و با توجه به گزارش‌های که از استان ها رسیده است، بسیاری از واحد های تولیدی نتوانسته اند از این فرصت استفاده کنند و چون در ١٣ شهریور مهلت مقرر در تصویب نامه به اتمام می رسد در جلسه هشتاد و پنجم ستاد مقرر شد که واحدهای تولیدی درخواست هایشان را تا ١٣ شهریور ماه به شعب تامین اجتماعی ارایه تا آنها به کارگروه های استانی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارایه بدهند و کارگروه های استانی تا یکماه پس از دریافت به بررسی و تایید آن اقدام کنند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا