مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رقیب جدید برای کاواساکی نینجا 300/ منتظر بنللی 302R جدید با قلبی تپنده باشید

به گزارش موتورسیکلت نیوز، دوچرخ جدید بنللی با به روزرسانی‌های جذاب ظاهری و مکانیکی بازسازی اساسی شده است. بنللی جدید مدل 2021 پس از ورود به بازار با کی‌تی‌ام RC390، آپاچی RR310 و کاواساکی نینجا 300 رقابت خواهد کرد.

طبق اسناد و اخبار فاش شده، صاحب چینی بنللی یعنی شرکت چیان ژیانگ (Qianjiang) اسناد تأیید نوع (type-approval) را برای یک طراحی مجدد (با داشتن خطوط زیبا و ظرافت کامل) ثبت کرده است.

این شرکت پس از عرضه در بازار آمریکای شمالی در سال گذشته، در تلاش برای اصلاح خط آسیایی و اروپایی خود برای مطابقت با استانداردهای انتشار یورو 5 یا استاندارد BS6 در هند بسیار سخت کار کرده است.

تقریبا طی یک ماه گذشته، چیان ژیانگ چندین نوع اسناد «تأیید نوع» را برای آنچه که در نهایت به‌عنوان ماشین آلات با مارک بنلی شناخته می‌شود، به ثبت رسانده است.

با تغییرات بنلی 302R، احتمالا به‌زودی یک نیکد مجهز به قوای محرکه موازی دوقلو 700 سی‌سی جدید و همچنین TNT 600 که دوباره طراحی شده است، رونمایی خواهد شد.

در طرح جدید بنللی 302R از چراغ‌های جلوی هالوژن و صفحه آنالوگ-دیجیتال دیگر خبری نیست و به‌جای آن چراغ LED و صفحه نمایشگر کاملاً رنگی TFT جایگزین شده است که دارای کیلومترشمار، سرعت سنج، نشانگر موقعیت دنده، سطح سوخت و دمای موتور است.

این محصول جدید اکنون دارای ظاهری باریک‌تر و براق‌تر است که باعث شده تهاجمی‌تر نشان داده شود. البته به روزرسانی‌های جدید بنللی همه ظاهری نیستند و تغییراتی در کمک‌ها و ترمز نیز صورت گرفته است.

مطابقت با استانداردهای یورو 5 و BS6 باعث شده است که این دوچرخ فقط کمی از قدرت خود را از دست بدهد، با این حال، بنلی شاسی دوچرخ را سبک‌تر و سخت‌تر طراحی کرده است. گفته شده دوچرخ جدید با کاهش چشمگیر 22 کیلوگرم وزن، به 182 کیلوگرم رسیده و به یک گیربکس 6 سرعته متصل شده است.

گفته می‌شود که قیمت بنللی 302R جدید 29.800 یوان یا معادل 4.550 دلار آمریکا است.

چندین نشریه هندی پیش‌بینی کرده‌اند که این دوچرخ در طی سال در هند راه‌اندازی می‌شود و قیمت آن در حدود 4.829 دلار آمریکا است.

با رونمایی از بنلی 302R جدید در بازارهای آسیا و اروپا، احتمالاً ساختار مشابه این قیمت‌گذاری نیز دنبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بررسی سه موتورسیکلت بنللی ۳۰۰، بنللی ۳۰۲R و بنللی ۶۰۰i

بنللی حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی ایکما ۲۰۲۱ را تایید کرد/ جنگنده‌های خیابانی بنللی به‌دنبال گرفتن تاج پادشاهی از هوندا

مقایسه و بررسی بنللی و بلنتا، دو محصول دو سیلندر جذاب و جدید در بازار ایران

بنللی سومین موتورسیکلت خود را وارد بازار هند کرد

بنللی به آمریکا می‌رود

بررسی موتورسیکلت ۲۵۰ سی‌سی جدید بنللی

شوک بنللی به قدرتمندترین برند موتورسیکلت جهان/ دوکاتی رقیب جدید پیدا کرد

مطابقت بنللی ۴۰۰ با استاندارد BS6 هند

چگونه بنللی بعد از فراز و فرودهای بسیار جهانی شد؟

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا