مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ایران می‌تواند میزبان رقابت‌های بین‌المللی موتورسواری باشد/ مسابقات موتورسواری را به‌صورت لیگ برگزار کنید

به گزارش موتورسیکلت نیوز، بعد از ظهر سه شنبه ۱۷ فروردین مدیران فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور در وزارت ورزش و جوانان به دیدار مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان رفتند. 

در این دیدار ابتدا مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ضمن تشکر از حمایت های علی نژاد از ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی، گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته و برنامه های آتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را ارائه نمودند. 

سپس مدیران فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گزارشی از کارهای انجام شده و برنامه های پیش روی فدراسیون را خدمت معاون وزیر ورزش و جوانان ارائه کردند. 

در ادامه علی نژاد ضمن تبریک سال نو از اقدامات انجام شده توسط تیم مدیریتی جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تشکر کرده و تاکید به نظارت بیشتر و دقیق تر مدیران فدراسیون در کار خود و اجرای تقویم ورزشی داشت و گفت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بسرعت باید خود را احیا کند و برنامه های اجتماعی برای مخاطبان فراوان خود داشته باشد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: با رعایت پروتکل های بهداشتی و گرفتن مجوز از ستاد کرونا در ورزش میتوانید مسابقات خود را امسال در قالب لیگ برگزار نمائید.

وی ادامه داد: با تغییر شرایط، فعالیت خودروسازان داخلی و خارجی رونق می گیرد و استفاده از مزیت های اقتصادی و تبلیغاتی این شرکتها برنامه مهم شما باشد.

علی نژاد در خصوص ساخت ساختمان اداری و آموزشی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در ورزشگاه آزادی تاکید کرد: این موضوع را با سرعت بیشتر پیگیری نمائید تا یک کار ماندگار در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انجام شود. 

معاون وزیر ورزش و جوانان به میزبانی مسابقات بین‌المللی موتورسواری و اتومبیلرانی اشاره داشت و افزود: کمیته بین الملل فدراسیون در این بخش می‌تواند کار بسیار مهمی انجام دهد و با مطالعه و مکاتبه با کشورهای همسایه با توجه به انجام واکسیناسیون مردم تا اواخر سال جاری می‌توانید با یک برنامه ریزی مناسب در بهمن و اسفند امسال میزبان مسابقات بین المللی در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی باشید. 

علی نژاد در پایان گفت: با حضور ناظمی، نمایش بهتر و مطلوب تری از زیبایی ها و هیجان این رشته در تلویزیون خواهیم داشت و این موضوع زمینه ساز حضور حامیان مالی خواهد بود.

در این دیدار که یکساعت به طول انجامید، مازیار ناظمی رئیس، مسعود رهنما مشاور، خانم سیدمهدی نائب رئیس بانوان، رضا پازند نائب رئیس، محسن خمارلو سرپرست دبیری، محسن مختارزاده خزانه دار فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا