مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اسکوتر سال هند متعلق به چه شرکتی است؟

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در دنیا وقتی صحبت از دوچرخ می‌شود، هند با بیش از 1.3 میلیارد نفر جمعیت در واقع یکی از بزرگ‌ترین بازارها است.

به همین ترتیب، بسیاری از تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپایی برای تولید و ساخت دوچرخ برای بازار محلی و سایر بازارهای آسیا، امکانات تولیدی را در هند ایجاد کرده‌اند. یکی از آن‌ها اسکوتر به فرم Aprilia SXR 160 از گروه پیاجیو است.

این اسکوتر که مونتاژ آن در کارخانه باراماتی است، در بخش اسکوتر برتر هند صعود کرده است. اسکوتر مخصوص هند، به لطف ترکیب منحصر به فرد از سبکی ، استایل و راحتی، اسکوتر سال 2021 لقب گرفته است.

محصول Aprilia SXR 160 دارای ویژگی‌هایی مانند چراغ‌های LED، نمایشگر دیجیتال چند منظوره، دارای ABS، دارای موقعیت سواری ارگونومیک، زین بزرگ و فناوری 3V Tech FI Engine، مطابق با استاندارد آلایندگی BS6 هند است و از لحاظ کیفیت از رقبای خود جداست.

این جایزه سومین ادای احترام به اسکوتر آپریلیا از طرف رسانه‌های بین‌المللی در ماه‌های اخیر است:

«اتوکار هند» تنها مقام خودرویی نیست که از Aprilia SXR 160 تعریف و تمجید می‌کند. بلکه این اسکوتر در برنامه Auto Expo 2020 به‌عنوان بهترین دوچرخ و همچنین به‌عنوان اسکوتر سال 2021 توسط “BBC’s Top Gear India” انتخاب شد که ویژگی متمایز و ابتکاری آن را، در فناوری برتر و راحتی برتر برجسته می‌کند.

مدیر عامل شرکت پیاجیو هند، دیگو گرافی، هیجان خود را از جایزه‌ای که به Aprilia SXR 160 اعطا شده است به اشتراک گذاشت و گفت:

“Aprilia SXR 160 فقط در ژانویه و در نپال به بازار هند راه پیدا کرد و به سرعت موفق به کسب موفقیت‌های چشمگیری شد و موقعیت مهمی را در بخش اسکوتر برتر به‌دست آورد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا