مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس جمهور آمریکا 174 میلیارد دلار برای وسایل‌نقلیه برقی و ایستگاه‌های شارژ در نظر گرفت

به گزارش موتورسیکلت نیوز، جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا هنگامی که برنامه هزینه 2 تریلیون دلاری خود را در شامگاه 31 مارس 2021 اعلام کرد، همراه با دیگر اقدامات زیربنایی موجب تقویت صنعت EV شد. طرح بایدن 174 میلیارد دلار به برنامه‌های تشویقی EVها و ایستگاه‌های شارژ اختصاص می‌دهد.

اگرچه چشم‌انداز هیجان انگیز است، اما لایحه هزینه‌های بایدن هنوز باید در کنگره تصویب شود. با داشتن 219 نماینده دموکرات و 211 نماینده جمهوری خواه در یازدهمین کنگره، باید منتظر ماند تا ببینیم نتیجه چه خواهد بود.

البته، تلاش‌های بایدن بیشتر برروی اتومبیل‌ها متمرکز است، اما اعتبارات مالیاتی و ارتقا زیرساخت‌ها نیز به نفع موتورسواران موتورسیکلت و اسکوتر است. به‌عنوان مثال، تمام مشتریان «زیرو» در حال حاضر واجد شرایط 10 درصد اعتبار مالیاتی فدرال تا حداکثر 2500 دلار هستند. برای خودروها، این تخفیف‌های مالیاتی تا 7.500 دلار است.

اگرچه جزئیات بیشتری در حال حاضر در دسترس نیست، اما بسیاری گمان می‌کنند که طرح بایدن اعتبارات مالیاتی را افزایش می‌دهد.

قابل ذکر است که از 41.400 ایستگاه شارژ فعال در آمریکا، فقط بیش از 10 درصد آن‌ها شارژر سریع DC هستند. این ایستگاه‌های جریان مستقیم (DC) می‌توانند فقط در طی 30-20 دقیقه ماشین را تا 80 درصد شارژ کنند. از طرف دیگر، تقریباً 90 درصد از ایستگاه‌های شارژ در ایالات متحده از جریان متناوب (AC) استفاده می‌کنند.

این فرایند منجر به ساعات طولانی انتظار برای شارژ کامل خودروی الکتریکی می‌شود. اگر شارژرهای سریع DC بیشتری نصب شوند، این امر می‌تواند به تناسب فروش خودروهای برقی، موتورسیکلت و اسکوتر را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

آمریکا در سال ۲۰۲۱ برای خرید موتورسیکلت برقی چگونه تسهیلات ارائه می‌دهد؟/ لابی موفق بزرگ‌ترین تولیدکننده موتورسیکلت الکتریکی آمریکا

معرفی انواع ایستگاه‌های شارژ/ فیلم راهنمای استفاده از ایستگاه شارژ

پیشنهاد کردیم برای کاهش قیمت باطری در موتورسیکلت هاى برقی از ایستگاه های سوآپ استفاده کنیم

آمادگی شرکت توانیر برای احداث جایگاه‌های شارژ وسایل نقلیه برقی

تفاهنامه همکاری بین ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شد

شکست پروژه های موتورسیکلت برقی فقط برای ایران نیست/ تحلیلی بر فناوری ها و ایستگاه های شارژ خودروهای برقی و چالش های پیش رو

حرکت جهان به سمت سوخت جدید/ راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ در شیراز و شهرهای دیگر

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا