مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

میزان صادرات شرکت TVS در مارس 2021 اعلام شد/ تی‌وی‌اس در حال نفوذ به بازارهای اروپا و آمریکای شمالی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در هند، شرکت TVS Motor یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان موتورسیکلت محسوب می‌شود. این شرکت با داشتن محصولات قابل توجهی از اسکوترها و موتورسیکلت‌ها در کارخانه خود، محصولات مختلفی را برای انواع سلیقه‌ها ارائه می‌دهد.

همکاری تی‌وی‌اس و بی‌ام‌و برای تولید مشترک محصولات G 310 R و G 310 GS در دنیا صدا کرد. اکنون با این کار، تی‌وی‌اس حضوری کاملاً قدرتمند در بازار بین‌المللی دارد.

همچنین این شرکت موفق به صادرات 100هزار دستگاه موتورسیکلت فقط در ماه مارس 2021 شده است. همانطور که به‌نظر می‌رسد، وضعیت فعلی جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا با افزایش گسترده نیاز به تحرک شخصی روبرو شده است. به طوری که موتورسیکلت‌ها و اسکوترها از مقرون به صرفه ترین راه‌حل‌های این مشکل هستند. به همین ترتیب، این فرصتی را برای TVS فراهم کرده است تا دامنه جهانی خود را بیشتر گسترش دهد.

مدیر عامل مشترک شرکت TVS Motor، سودارشان ونو، اظهار داشت که:

این شرکت در بازارهای مختلف در سراسر جهان رشد کرده است. روندها به سمت عرضه محصولات برتر بیشتر است. با توجه به اینکه TVS سرمایه گذاری‌های بی‌شماری در زمینه فناوری و زیرساخت انجام داده است، این شرکت معتقد است که خود را برای رشد و گسترش تهاجمی در این دوره جدید از تحرک آماده کرده است.

همان‌طور که در بالا ذکر شد، این شرکت با BMW مجموعه موتورسیکلت G 310 را به‌عنوان مدل‌های جهانی سرمایه‌گذاری مشترک کرده است.

جالب اینجاست که این شرکت برنامه‌هایی برای گسترش بیشتر دامنه جهانی خود دارد. به‌طور خاص، این شرکت می‌خواهد به بازارهای اروپا و آمریکای شمالی نفوذ کند. اکنون، پس از دستیابی به دارایی‌های موتورسیکلت‌های نورتون، به‌نظر نمی‌رسد این تصور دور از ذهن باشد. به ویژه با توجه به اینکه کارخانه جدید نورتون در حال اتمام است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا