مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

یک شرکت چینی در سال 2020 رتبه دوم تولید موتورسیکلت جهان را به دست آورد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، شرکت Yadea با 5.6 ​​میلیون دستگاه فروش، بزرگ‌ترین تولید کننده اسکوتر الکتریکی در جهان و دومین تولید کننده موتورسیکلت پس از هوندا است.

در سال‌های اخیر این شرکت سرمایه گذاری عظیمی در زمینه تحقیق و توسعه برای ایجاد طیف گسترده‌ای از اسکوترهای الکتریکی انجام داده است.

در چین، Yadea به‌صورت آنلاین فعال است و در سال 2019 توانست بیش از 173 هزار وسیله‌نقلیه الکتریکی (از جمله دوچرخه) از طریق سیستم عامل‌های مختلف تجارت الکترونیکی مانند (Tmall ،JD.com ،Pinduoduo و Suning) به فروش برساند.

هنگامی که در آوریل 2019، دولت چین الزامات استاندارد اسکوتر برقی را با هدف افزایش ایمنی و انتشار افزایش داد، Yadea موقعیت رقابتی خود را نسبت به سایر تولیدکنندگان (کم‌هزینه/ فناوری پایین) عمیقاً بهبود بخشید و در ماه‌های بعدی فروش رونق گرفت.

در سال 2019، رکورد 3.8 میلیون اسکوتر برقی (به علاوه 2.1 میلیون دوچرخه برقی) ثبت شد که تنها در 5 سال حجم خود را دو برابر کرد و به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده موتورسیکلت در چین و جهان تبدیل شد (با در نظر گرفتن موتورهای EV و ICE).

ویروس کرونا، تقاضای محصول Yadea را در سال 2020 تسریع کرد، اگرچه کارخانه‌های چینی بیش از 1 ماه در فصل اول تعطیل شدند.

گسترش کانال توزیع (در سال 2020 بیش از 5 هزار نقطه فروش جدید)، تولید گسترده و ظرفیت بالای تولید به Yadea اجازه داد تا تقاضای بازار را با عملکرد حیرت انگیز پاسخ دهد.

در خارج از چین، رشد نیز خوب است، اما به‌طور مطلق در مقایسه با چین قابل اغماض است.

در سال 2020، این شرکت 5.578.973 اسکوتر الکتریکی (به علاوه مقدار مشابهی از دوچرخه‌های الکتریکی) به فروش رساند.

ارزیابی شرکت

شرکت Yadea Group Holdings Ltd در سال 2001 تأسیس و مقر اصلی آن در شانگهای است. این شرکت تولیدکننده وسایل‌نقلیه دو چرخ برقی (اسکوتر برقی و دوچرخه برقی) است.

در طول 20 سال، “Yadea” با موفقیت به‌عنوان یک مارک برتر از وسایل‌نقلیه دو چرخ برقی در چین و در چندین کشور در سراسر جهان معرفی شده است.

این گروه دارای چهار تأسیسات تولید واقع در (ووکسی، تیانجین، سیکسی و چینگ یوان) چین با بیش از 6 میلیون ظرفیت تولید وسایل‌نقلیه و بیش از 3 هزار نفر کارمند دارد. به‌علاوه یک کارخانه جدید که با ظرفیت و برنامه فعلی 200 هزار دستگاه در پاییز 2019 در ویتنام افتتاح کرد و قرار است تا سال 2022 به 500 هزار دستگاه گسترش یابد.

این شرکت همچنین دارای یک تیم تحقیق و توسعه قوی مستقر در شانگهای و ووکسی با 340 متخصص تحقیق و توسعه با زمینه‌های مختلف طراحی محصول برای وسایل‌نقلیه دو چرخ الکتریکی است.

این گروه همچنین از طریق شبکه توزیع بین‌المللی خود به بیش از 80 کشور صادرات داشته است.

این شرکت در تاریخ 19 مه 2016 در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ قرار گرفت.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
motorcyclesdata
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا