مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بنللی حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی ایکما 2021 را تایید کرد/ جنگنده‌های خیابانی بنللی به‌دنبال گرفتن تاج پادشاهی از هوندا

به گزارش موتورسیکلت نیوز، بعد از اعلام رویال انفیلد و هوندا برای شرکت در بزرگ‌ترین نمایشگاه موتورسیکلت جهان اکنون بنللی به‌عنوان شرکت‌کنندگان قطعی اعلام حضور کرد.

صاحب چینی بنلی (چیان ژیانگ)، برای تولید مدل‌ها و بروزرسانی‌های جدید در بازار چین سخت کار کرده است. مدل‌هایی که پس از ایجاد زیبایی‌های بیشتر و تغییرات مجدد، به احتمال زیاد با مارک تجاری بنلی راهی بازار جهانی می‌شوند.

فقط در ماه مارس، بنلی دست کم چهار موتورسیکلت جدید را به روز کرد و ساخت.

محصول TRK 502X با نوید داشتن یک پیشرانه جدید و پیشرفته که مطابق با مقررات یورو 5 است و البته سبک جدیدی که آن را رقابتی‌تر می‌کند.

همچنین بنلی 302R که به سمت بازار آسیا هدف قرار گرفته است، دارای ویژگی‌های بدنه تجدید نظر شده و یورو5 است.

پیش‌بینی می‌شود بنلی SRK700 تبدیل به یک مبارز خیابانی شود

موتورسیکلت نیکد جدید و بهبود یافته نیز توسط چیان ژیانگ فاش شده است. اولین نمونه آن، دوچرخ نیکد 700 سی‌سی موازی و مجهز به شکل QJ SRK 700 است و سرانجام، SRK 600 بازگشت خود را نشان می‌دهد و احتمالاً برای پوشش در بازار جهانی، به شکل TNT 600 در می‌آید. ظاهرا این جنگنده خیابانی چهار خطی به دنبال گرفتن تاج پادشاهی از هوندا CB650R است.

اکنون، به‌نظر می‌رسد تمام به روزرسانی‌های ناوگان موتورسیکلت بنلی بسیار هیجان انگیز است. این شرکت برای تبلیغ بیشتر دوچرخ‌های جدید خود در EICMA 2021 حضور پیدا خواهد کرد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا