مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هوندا تایلند از نسخه جدید سوپر کاب 2021 رونمایی کرد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در سالیان دور هوندا که می‌خواست نگاه مردم به موتورسیکلت و فرهنگ آن را تغییر دهد، سوپر کاب را ایجاد کرد. هوندا برای کمک به ترویج آن در ایالات متحده، جایی که موتورسیکلت‌ها اغلب با باندهای تبهکار مرتبط بودند، کمپین «شما با بهترین افراد در هوندا ملاقات می‌کنید» نیز متولد کرد. حال پس از سال‌ها تکامل، مدل فعلی با طراحی یکپارچه به ریشه‌های خود برمی‌گردد.

گفته شده که سوئیچیرو هوندا، بنیانگذار این شرکت Super Cub را در دهه 50 مفهوم‌سازی می‌کند. ایده ایجاد یک دوچرخ مسافرتی شیک، ارزان و سرگرم‌کننده بسیار جالب بود.

اگرچه سبک کلی سوپر کاب تا حد زیادی یکسان باقی مانده است. اما هوندا تایلند نسخه مشکی مات چشم‌نوازی را ارائه داده است.

علاوه بر طرح رنگ، بسیاری از ویژگی های این اسکوتر برای قرن 21 نیز آماده است.

سوپر کاب C125 جدید دارای یک موتور چهار زمانه تک سیلندر با خنک کننده هوا است که برای ارائه قدرت عالی برای سواری در سطح شهر و همچنین عملکرد کم مصرف و بی‌صدا طراحی شده است.

موتور دو سوپاپ SOHC 52.4 x 57.9 میلی متر است، در حالی که نسبت تراکم آن 9.3: 1 است که همچنین به این معنی است که می‌تواند با سوخت های اکتان پایین از پس سوخت برآید.

سوپر کاب جدید همچنین از یک نمایشگر LCD دیجیتال، چراغ های LED با چراغ جلو که مستقیماً از نسل اول سوپر کاب الهام گرفته شده بهره می‌برد.

سوپرکاب جدید همچنین به دیسک جلوی 220 میلی متری ABS مجهز است. در حالی که قسمت عقب مجهز به ترمز درام است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا