مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سیکلت بانک افتتاح شد/ آگهی‌های موتورسیکلت و دوچرخه خود را رایگان منتشر کنید

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان موسس و طراح سایت سیکلت بانک گفت: اولین سایت تخصصی در زمینه نیازمندی‌های موتورسیکلت و دوچرخه وابسته به مجموعه رسانه‌ای پایگاه خبری «موتورسیکلت نیوز»، «نشریه صنعت موتورسیکلت» و سایت «سیکلت کالا» به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: سیکلت بانک متعلق به شرکت «نوآوران موتورسیکلت کالا» و عضو «اتحادیه کشوری کسب‌و‌کاهای مجازی» است.

نژادیان افزود: از این پس هموطنان و فعالان صنعت موتورسیکلت و دوچرخه می‌توانند محصولات و کالاهای نو و کارکرده خود را به‌صورت رایگان در این سایت به آدرس cycletbank.com منتشر کنند.

موسس سیکلت بانک توضیح داد: در حال حاضر تنها گزینه‌هایی که شامل هزینه می‌شود مربوط به «ویژه کردن» و «نردبان کردن» آگهی‌هاست.

وی افزود: شرکت نوآوران موتورسیکلت کالا در سال 1399 سایت فروش «سیکلت کالا» را که یک مارکت پِلِیس (پاساژ اینترنتی) است افتتاح کرد.

برای مشاهده و استفاده از سایت سیکلت بانک اینجا را کلیک کنید

نوع کالا و خدمات ارائه شده در سیکلت بانک

  • آگهی انواع موتورسیکلت
  • آگهی انواع دوچرخه
  • آگهی لوازم بازی کودکان
  • آگهی لوازم جانبی و قطعات
  • آگهی لوازم ورزشی (اسکوترها، اسکیت‌ها و…)
  • آگهی کالاهای فرهنگی در حوزه صنعت موتورسیکلت و دوچرخه (کتاب و مجله)

مزایای سیکلت بانک

1– اولین سایت تخصصی آگهی موتورسیکلت و دوچرخه در ایران که موسس آن هم خود طراح سایت است و هم دو دهه سابقه فعالیت مستمر در این صنعت دارد

2– با توجه به این‌که تعداد زیادی شرکت تولیدکننده و واردکننده در حوزه موتورسیکلت، دوچرخ‌ها و قطعات یدکی و لوازم جانبی وجود دارد و همچنین با توجه به تعداد بسیار زیاد محصولات در این زمینه‌ها، در نتیجه این سایت با امکانات و دسته‌بندی‌های حرفه‌ای خود می‌تواند در کمتر از یک دقیقه کلیه اطلاعات لازم را برای یک خرید هوشمندانه و آسان در اختیار کاربران قرار دهد. در واقع هدف سیکلت بانک این است که با گردآوری همه شرکت‌ها و محصولات در خود، بتواند زمان جستجوی خریداران را به حداقل برساند تا با یک ارزیابی دقیق خرید کنند

3– با توجه به شیوع کرونا، ترافیک، هزینه و مدت زمان رفت و آمد برای پیدا کردن محصول مناسب خود، گرانی و سهمیه‌بندی بنزین، کمبود جای پارک، احتمال جریمه شدن، هزینه طرح ترافیک و دلایل بسیار دیگر این سایت برای کاربران مقرون به صرفه‌تر خواهد بود

4– سیکلت بانک یک سایت کاملا قانونی است که مجوزهای لازم را اخذ کرده است

5– سیکلت بانک هوشمند است و کلیه مراحل برای خریدار در ۲۴ ساعت شبانه روز پیامک می‌شود

6– سیکلت بانک دارای یک سیستم یکپارچه بسیار حرفه‌ای و استثنایی ارسال تیکت (پیام) با قابلیت ارسال فایل، عکس و پیام صوتی است که کاربران و سیکلت بانک با هم می‌توانند ارتباط نوشتاری و صوتی برقرار کنند و پس از ارسال پیام یا پاسخ، برای طرفین پیامک اطلاع‌رسانی ارسال می‌شود

7– سیکلت بانک امکانات بسیار زیادی را برای یک انتخاب هوشمندانه آماده کرده است

8– امکان درج بنرهای تبلیغاتی متفاوت و حرفه‌ای در سیکلت بانک وجود دارد

9– امروزه افراد بسیار زیادی هستند که محصول و یا خدماتی برای عرضه دارند و یا اینکه به‌دنبال خدمات و محصولاتی می‌گردند که سیکلت بانک می‌تواند به‌راحتی این افراد را به یکدیگر برساند. در این سایت به آسانی می‌توانید نیازمندی‌ خود را بر اساس محله یا شهر و استان دسته‌بندی کنید و نزدیک‌ترین‌ها را بیابید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا