مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اطلاعیه کانتون درباره شروع نمایشگاه بین‌المللی چین در فروردین 1400

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سایت نمایشگاه کانتون نوشت: در ادامه برگزاری آنلاین، نمایشگاه 129 باعث تحکیم دستاوردهای پیشگیری و کنترل اپیدمی کوئید19 و همچنین توسعه اجتماعی و اقتصادی می‌شود.

این نمایشگاه بیشتر نقش خود را به‌عنوان بستری برای گشایش همه جانبه ایفا می‌کند و به عملکرد صحیح زنجیره‌های تأمین و تجارت خارجی کمک می‌کند.

مضامین نمایشگاه این نمایشگاه نیز اساساً مانند همان رویداد قبلی است.

غرفه ملی شامل 16 دسته محصول در 50 بخش و موضوعات غرفه بین‌المللی 6 مورد خواهد بود.

همه بخش‌های نمایشگاهی همزمان در 15 آوریل به‌صورت آنلاین آغاز می‌شوند.

نمایشگر نمایشگاه و محصول، تطبیق معاملات تجاری، تجارت الکترونیکی برون مرزی برای ارائه اطلاعات، پیام رسانی فوری، قرارهای مذاکره و بازاریابی با جریان مستقیم در دسترس خواهد بود.

برای هماهنگی با پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه ریشه کنی فقر و احیای مجدد روستاها، نمایشگاه منطقه ویژه‌ای را برای شرکت‌های مناطق فقیرنشین قبلی تعیین می‌کند تا محصولات خود را به خریداران بین‌المللی معرفی کنند.

پس از دو دفعه برگزاری نمایشگاه آنلاین موفق، نمایشگاه وب سایت را به‌منظور افزایش خدمات و راحتی، بهبود تجربه کاربر و تسهیل معاملات خریدار و تأمین کننده، بهینه‌سازی می‌کند.

همچنان شرکت‌های حاضر در یکصد و بیست و نهمین نمایشگاه کانتون از هزینه‌های سیستم عامل تجارت الکترونیکی مرزی برای مشارکت، کاهش مشکلات شرکت‌ها و کاهش هزینه‌های آن‌ها معاف خواهد بود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا