مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسیکلت برقی تنها با یک چرخ

به گزارش موتورسیکلت نیوز، اگربهانه شما در استفاده نکردن از موتورسیکلت این است که این وسیله‌نقلیه به اندازه کافی ایمن نیست، امروز می‌خواهم به شما یک وسیله بسیار عجیب و غریب را معرفی کنم، موتورسیکلتی که تعادل خود را فقط با یک چرخ حفظ می کند! به احتمال زیاد این موتورسیکلت اولین موتورسیکلت تک چرخی است که تا به حال دیده‌اید. این موتورسیکلت طی هفته گذشته در سایت علی بابا برای مشتریان معرفی شده است.

موتورسوار با هزینه کردن مبلغی به میزان 1850 دلار برای این وسیله‌نقلیه الکتریکی، لازم می‌داند که حداقل این اطمینان را داشته باشد که از یک زاویه و فاصله مناسب در یک شب کم نور و مه آلود، موتورش به شکل یک موتور دوکاتی دیده شود و بدین‌وسیله بتواند از امنیت خود و وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کند.

این نکته حائز اهمیت است که با توجه به اینکه کاربر می‌تواند یک موتورسیکلت برقی با ظاهری مناسب و معقول به قیمت 2500 دلار در آمریکا خریداری کند، در صورت داشتن اطمینان از امنیت آن، این گزینه می‌تواند بسیار بسیار مورد توجه واقع شود.

 اما سواری با آن خیلی جالب است، هنگامی که اقدام به انجام این کار می‌کنید شاید با خود این فکر را کنید که آیا دنیال دردسر میگ‌ردید!

از ویژگی‌های آن می‌توان گفت که با نیرویی معادل 2000 وات و حداکثر سرعتی 30 مایل در ساعت (48 کیلومتر در ساعت) کار می‌کند. اگر تصمیم دارید یکی از این محصول را برای خود انتخاب کنید، خوشحال می‌شوید این موضوع را بدانید که می‌توانید آن را با حداکثر 1360 وات باتری نیز مجهز کنید.

سازنده ادعا می‌کند که باتری پاناسونیک ظرفیت کافی برای شارژ 35-60 مایل (60-100 کیلومتر) را دارد. هرچند این ارقام کمی خوش‌بینانه به‌نظر می‌رسد.

زمان شارژ باتری این موتور تک چرح 3-12 ساعت ذکر شده است.

همچنین یک دسته ترمز روی فرمان وجود دارد که برای استفاده از آن باید خود را به سمت جلو بکشید. اگر این وسیله‌نقلیه وسیله‌ای خود متعادل باشد و موتور در مواقع لزوم سرعت خود را کم کرده یا سرعتش را افزایش دهد تا موتورسوار را در مرکز خود قرار دهد، پس آیا ترمز نیاز است و یا فقط به این دلیل تعبیه شده است که سوارکار در طول مسیر بدن خود را به‌صورت کشیده در راستای آن حفظ کند؟ اگر خیلی خم به جلو حرکت را شروع کنید، موتور باید شتاب بگیرد تا موتورسوار را در مرکز خود قرار دهد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
سمیه آموت سر
منبع
Electrek
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا