مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تشریفات خاص دوکاتی برای رکورد هیولا/ یک روز خاص برای خریدار خوش شانس موتورسیکلت

به گزارش موتورسیکلت نیوز، طبق اطلاعیه دوکاتی برای جشن این اتفاق، مدیرعامل دوکاتی (كلاودیو دومنیكالی)، و مدیر مركز طراحی دوكاتی (آندره فرارسی)، شخصاً تولید 350.000 هیولا را به مشتری جدید خود تحویل دادند.

خریدار: Sebastien Francois Yves Hervé De Rose

به مناسبت این جشن، خریدار یک دستگاه Monster 1200 S به کارخانه دوکاتی در «بورگو پانیگاله» دعوت شد. قابل ذکر است که خریدار این موتورسیکلت را به دوکاتی میلان سفارش داده بود.

آقای دی رز (خریدار) به محض وارد شدن به کارخانه طی تشریفاتی موتورسیکلت خود را با یک گواهی اصالت؛ پلاک شخصی با شماره 350.000 و امضای طراح هیولا (آنجلو آماتو) دریافت کرد.

از نظر تاریخی، Monster پرفروش‌ترین و بادوام‌ترین مدل دوکاتی در تمام دوران‌ها است. به گفته دوکاتی، هیولا اولین بار در سال 1992 تولید شد تا یک دوکاتی را در خیابان با یک شاسی فوق العاده، اما بدون گلگیر یا قطعات غیرضروری ببینید. موتورسیکلتی که یک معیار واقعی برای چندین نسل است.

در نهایت، کلاس جدید موتورسواری به‌وجود آمد و با عرضه اولین Monster900، دوکاتی ناخواسته بخش بازار موتورسیکلت‌های نیکد را توسعه داد.

نزدیک به 30 سال، هیولای دوکاتی از نظر فنی و زیبایی‌شناسی تکامل یافته است. از آن زمان، دوکاتی هیولاهای مختلفی از جمله مدل‌های 600 ،696 ،1000 و 1100 را تولید کرده است. اخیراً نیز، 797، 821 و 1200 را تولید کرد.

از بدو تولید تا امروز دوکاتی الهام بخش نسل‌های جدید علاقه‌مند است. از هیولای افسانه‌ای 600، که دنیای دوکاتی را به روی بسیاری از موتورسواران جوان باز کرد، تا نسل دوم با مدل های 696 و 1100 و عبور از نسخه‌های 4 سوپاپ، تا جدیدترین 797، 821 و 1200 هیولا یک نمونه فوق‌العاده و موفق برای دوکاتی است.

در تاریخ 2 دسامبر سال 2020، دوکاتی در (بورگو پانیگاله) نسل جدید هیولا را به مردم ارائه داد که در آوریل 2021 وارد نمایندگی‌ها می شود.

موتورسیکلتی سبک و ضروری، با الهام از دستورالعمل اصلی سال 1992، با قابی از سوپربیک و موتوری با کارایی بالا که برای استفاده در جاده مناسب است.

با تشکر از طراحی جدید که مدرن، اسپرت، زیبا و دارای تکنولوژیکی تکامل یافته است. هیولای جدید گزینه ایده‌آل برای کسانی است که به دنیای دو چرخ برای اولین بار وارد می‌شوند و هم مناسب برای یک موتورسواری حرفه‌ای است و دارای عملکردی درخشان، کنترل آسان، وزن بسیار کم و مجموعه‌ای معتبر از تجهیزات الکترونیکی و… است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا