مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

افزایش حوادث و کاهش تصادفات فوتی موتورسواران برای دومین سال پیاپی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه به عملکرد پلیس راهور تهران اشاره و اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ رتبه اول کاهش تصادفات فوتی را ‌در بین شهرهای کل کشور در حوزه درون شهری کسب کرد و توانستیم این کار را که در سال گذشته شکل گرفته بود تداوم بخشیم.

رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: علی رغم اینکه حوادث در حوزه موتورسیکلت افزایش داشته است اما در مجموع کاهش تلفات ۱۴ درصدی تصادفات فوتی را برای دومین سال پیاپی داشته ایم.

سردار حمیدی خاطرنشان کرد: از همه همکارانم در مجموعه پلیس راهور پایتخت که در شرایط سخت کرونا با سعه صدر بیشتر برای حفظ ایمنی مردم در حوزه مقابله با کرونا تلاش مجدانه داشته و دارند قدردانی می کنم؛ در این مسیر چند نفر از همکاران ما فوت شده  و چندین نفر مبتلا شده و خوشبختانه بهبود پیدا کرده و به کار باز گشته اند.

سردار حمیدی به وضعیت ترافیک اسفندماه پرداخت و گفت: همیشه نیمه دوم اسفند پرتراکم ترین ایام سال است و مردم از خرید خود نمی کاهند و این شور و نشاط مردم باعث خرسندی است و ما امیدواریم ملاحظات بهداشتی را رعایت کنند. این چرخش سفرها کار را برای ما بیشتر کرده است در چند روز باقیمانده ترافیک سنگینی در عصرها خواهیم داشت و در پنجشنبه و جمعه پایان سال نیز با ترافیک مواجه خواهیم شد. 

رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در تعطیلات به دلیل خلوتی خیابان ها با افزایش سرعت و احتمال افزایش تصادف مواجه خواهیم بود.

وی ادامه داد: در نوروز سال ۱۴۰۰ نیز محدودیت تردد شبانه‌ تداوم خواهد داشت و تعطیلات نوروز ربطی به لغو محدودیت تردد شبانه نخواهد داشت.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا