مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دو مشکل غیرمالی بر سر راه ساخت موتورسیکلت‌های برقی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سورنا ستاری گفت: در رابطه با برقی سازی در معاونت علمی فناوری برنامه‌های مفصلی داریم و در تولید موتورهای دوچرخ نیز مشکلی وجود نداریم و با همکاری شهرداری به راحتی می‌تواند داخلی سازی کرد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه موتورسیکلت‌های برقی داخلی از تنوع محصولی فوق‌العاده ای برخوردارند، تاکید کرد: این محصولات تائییده های لازم را گرفته است اما علاوه بر موضوع سوآپ دو مشکل دارند که یکی در رابطه به اینکه تسهیلاتی را به این مساله باید بدهیم که لزوماً مالی نیست و شهرداری باید محدودیت‌هایی در برخی مراکز شهر با تشویق به استفاده از موتورسیکلت برقی بگذارد و بحث دیگری این است که متأسفانه موتورهای بنزینی هر سال در دولت مصوبه می‌گیرند و استاندارد آلایندگی شأن عقب می‌افتد.

وی افزود: مشکل تکنولوژی داخلی نداریم و باید به صورت جدی پیگیری کنیم که هر سال برای استانداردسازی به سازنده موتورسیکلت وقت ندهیم.

ستاری در رابطه با ساخت اتوبوس برقی توضیح داد: برای چند پروژه سنگین در این زمینه با شهرداری تهران و مشهد قرارداد داریم و خردادماه نمونه اولیه را تحویل می‌دهیم.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا