مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شگفتانه وسپا برای جشن 75 سالگی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، از زمان اولین تولید، وسپا روند جدیدی را در آداب و رسوم اجتماعی و فرهنگی جوانان ایجاد کرد و به یک نماد بی‌انتها در این روند، تبدیل شده است.

حال به مناسبت تجلیل از وسپا و تأثیر آن بر حمل‌و‌نقل جهانی، یک سری ویژه جدید تحت عنوان Vespa75th منحصراً برای 150 Primavera و 300 GTS رونمایی شده است.

شاید دلیل این رفاقت در علاقه‌مندان به این برند که بسیار عمیق است، این واقعیت باشد که وسپا هرگز دست از ابتکار و نوآوری برنمی‌دارد. شاید تا به حال گزینه‌های رنگی و نسخه‌های ویژه‌ای به اندازه وسپا برای یک اسکوتر خاص تولید نشده باشد که نتیجه آن مجموعه‌ای بسیار گسترده برای سلایق مختلف است.

وسپا در این نسخه از یک زین سفارشی با روکش چرم خاکستری دودی خوش رنگ و یک کیف چرمی ضد آب و حالت دایره روی ترکبند عقب استفاده می‌کند. این کیف علاوه بر اینکه یک ابزار کاربردی است، بلکه به لاستیک اضافی که در پشت وسپاهای پس از جنگ جهانی در اواخر دهه 40 و اوایل دهه 50 یافت می‌شود، اشاره دارد.

وسپا برای اینکه تجربه شیرین خرید را بیش از پیش افزایش دهد، به خلاقیت‌های دیگری نیز روی آورده است.

Vespa 75th Anniversary GTS 300
Vespa 75th Anniversary GTS 300
Vespa 75th Anniversary Primavera
Vespa 75th Anniversary Primavera

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا