مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رونمایی شرکت نیکران موتور پاسارگاد از 3 مدل جدید محصولات بنللی ایتالیا

به گزارش موتورسیکلت نیوز، ۳سال و نیم قبل اولین بار شرکت نیکران موتور پاسارگاد با نگاهی متفاوت به بازار موتورسیکلت کشور وارد شد و بعد از سال‌ها اولین شرکتی بود که با اعتقاد قلبی به حق استفاده شهروندان ایرانی از هوای پاک تولید خود را بر پایه تولید محصولاتی متفا‌وت گذاشت، و از ابتدای سال ۹۶ تولید خود را تنها با تولید محصولات یورو ۳ آغاز کرد. نگاهی توام با تلاش مدیران این شرکت که در سال ۹۷ با وجود بحران حاکم بر صنعت موتورسیکلت منجر به رسیدن به جایگاه سوم تولید در سال ۹۷ تنها پس از گذشت ۳ سال از شروع فعالیت این شرکت شد.
حال امروز این شرکت کماکان ضمن حفظ جایگاه خود در میان ۳ تولید کننده برتر سال ۹۸ سعی در گسترش سبد محصولات خود از ۸ محصول فعلی به ۱۲ محصول و در نهایت برای نیمه دوم سال ۱۳۹۹ به ۲۰ محصول را دارد که قطعاً نگاه به تولید محصولات دوست‌دار محیط زیست در بلندمدت هم جزو برنامه‌ها و سیاست‌های این شرکت بوده، هست و خواهد بود و در ابتدای سال ۹۹ شاهد حضور هر چه بیشتر این شرکت در حوزه تولید محصولات برقی خواهیم‌ بود.

همچنین با بازدید از وب‌سایت شرکت نیکران موتور پاسارگاد به آدرس www.nikrunmotor.com می‌توانید اطلاعات بیشتری نسبت به محصولات جدید و فعالیت‌های این شرکت کسب نمایید.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر از مراسم رونمایی به آلبوم عکس‌های پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز مراجعه کنید:

لینک آلبوم عکس‌ها

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا