مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

17 هزار دستگاه موتورسیکلت‌های توقیفی گلستان از طریق مزایده فروخته شد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: موتورسیکلت‌های توقیفی در قالب طرح مصوب کارگروه حقوق شهروندی دادگستری گلستان که قرار بود تا پایان امسال پارکینگ‌های استان خالی شود، تعیین تکلیف شدند.

او افزود: در قالب این طرح مالکان وسایل نقیله توقیفی با برخورداری از تخفیف، سه ماه فرصت داشتند برای ترخیص موتورسیکلت خود مراجعه کنند و اگر در مدت تعیین شده مراجعه نمی‌کردند موتورسیکلت توقیفی با قیمت کارشناسی در مزایده فروخته می‌شد.

او ادامه داد: با نظارت دادستان‌ها نزدیک به ۱۷ هزار موتورسیکلت که بیش از یکسال از توقیف آن‌ها گذشته بود و در فرصت تعیین شده هم مالکان برای ترخیص مراجعه نکردند پس از مزایده با قیمتی بالاتر از قیمت کارشناسی فروخته شد.

وی تاکید کرد: این موتورسیکلت‌ها به عنوان اسقاطی فروخته شده و خریداران حق برگشت آن به چرخه را ندارند، پلیس راهور هم این موتورسیکت‌ها را شماره گذاری نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: صاحبان موتورسیکلت‌های فروخته شده برای دریافت وجه آن با ارائه مدارک به واحد ترخیص راهور مراجعه کنند و محدوده زمانی برای مراجعه و دریافت پول وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: حضور طولانی مدت وسایل نقلیه توقیفی مانند موتورسیکلت و خودرو در پارکینگ‌ها هزینه‌های سنگین نگهداری و جرایم بیمه‌ای برای مالک دارد و به علت شرایط آب و هوایی به وسایل نقلیه خسارت وارد می‌کند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا