مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مراسم تودیع و معارفه رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، عصر امروز مراسم تودیع محمد رضا مقصودلو سرپرست و معارفه دکتر مازیار ناظمی رییس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور دکتر عبد الحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها و جمعی از خانواده موتورسواری و اتومبیلرانی در محل فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد.

در ابتدای مراسم محمدرضا مقصودلو ضمن تبریک به مازیار ناظمی اظهار داشت: در مدتی که به عنوان سرپرست در فدراسیون حضور داشتم طبق دستور وزیر محترم ورزش و جوانان، روال منطقی در فدراسیون برقرار کردیم و فدراسیون را برای برگزاری مجمع انتخاباتی آماده کردیم. این فدراسیون بستر مناسبی برای کار دارد و افراد عاشق و خدمتگزاری در این رشته فعالیت دارند.

خسروی نیز اظهار داشت: روز گذشته شاهد برگزاری انتخابات خوبی در رشته موتورسوای و اتومبیلرانی بودیم و دوستانی که در مجمع حضور داشتند شاهد انتخاباتی با عدالت کامل بودند و انتخاب آقای ناظمی نشان دهنده کار خوب و زحمات ایشان در مدت سرپرستی بود، همچنین ارتباط خوب با هیات ها بود و درنهایت توانستند رای بالایی از مجمع بگیرند.

امیدواریم در چهار سالی که در این مسئولیت هستند هم به لحاظ کمی وهم کیفی یکی از بهترین فدراسیون های کشور را شاهد باشیم و غریب به یقین همین خواهد بود. آقای مقصودلو و همکارانشان در مدت سرپرستی نظم خوبی در فدراسیون برقرار کردند و از حواشی پرهیز کردند، امیدواریم که آقای ناظمی در این فدراسیون بدرخشند و یکی از بهترین فدراسیون های ورزشی باشند، هم در مقام های آسیایی و جهانی و هم در بخش مسابقات داخلی، استارت های خوبی زده شده و آقای ناظمی نشان داده اند که عاشق این کار هستند و دوست دارند برای این جامعه ورزشی خالصانه کار کنند، باید دست به دست هم بدیم و به ایشان کمک کنیم، به آینده خوب و درخشان این فدراسیون فکر کنیم، با حضور ایشان روزهای خیلی خوبی در انتظار این فدراسیون است.

رییس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ضمن تقدیر از زحمات مقصودلو اظهار داشت:

با همت و رفاقت مجمع انتخاباتی فدراسیون برگزار شد، از دوستان و همکارانم در هیات های استانی تشکر می کنم، امروز شناخت بیشتری از این فدراسیون دارم، ظرفیت های مغفول مانده زیادی در این فدراسیون وجود دارد و حرکت نویی را آغاز خواهیم کرد.

در پایان دکتر عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: افرادی که در ورزش توفیق خدمت پیدا می کنند، فرصت خیلی خوبی برایشان فراهم شده و امیدوارم همه مایی که در جایگاه خدمت قرار داریم  قدر این فرصت را بدانیم و هرچه بهتر بتوانیم در جهت ارتقا سلامت، نشاط و زندگی بهتر مردم خدمت کنیم.

به آقای ناظمی تبریک می گویم، یک دور جدیدی از کار در این فدراسیون شروع خواهد شد، با شناختی که از تجربه کاری ایشان دارم به عنوان یک فرد سرد و گرم چشیده در عرصه های مختلف مدیریتی که در ۷ سال گذشته در وزارت ورزش و جوانان و  پختگی و دانش اجتماعی که ایشان برخوردار هستند، انشالله این فدراسیون حتما روزهای موفقی را پیش رو خواهد داشت، دراین تردیدی نداریم.

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یک فدراسیون خاص است و جذابیت هایی که این فدراسیون دارد شاید در خیلی از رشته های ورزشی نباشد، و علاقه مندان زیادی دارد و تمام اقشار جامعه با این فدراسیون سر و کار دارند، در حوزه همگانی هر اقدامی که این فدراسیون در جهت فرهنگ رانندگی انجام دهد خدمت بزرگی به مردم است و باید با کمک و ظرفیت نهاد های مختلف مانند پلیس راهور،کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، آموزش و پرورش و… بتوانیم در فرهنگ رانندگی چند قدمی به جلو برویم.

در بخش ورزش قهرمانی و رقابتی هم ظرفیت بالایی در این  فدراسیون وجود دارد، انشالله با یک برنامه ی راهبردی فدراسیون بتواند قدم هایی را در جهت پیشرفت اهداف فدراسیون بردارد و حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همکاری سایر فدراسیون های و نهاد ها هم پشتوانه ی برنامه های این فدراسیون خواهد بود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا