مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

محصولات یورو 5 برند آپریلیا معرفی شد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، آپریلیا RX125 از سال 1983 در لیست این برند قرار دارد. در سال 2007، مدل سوپرموتو SX125 به میدان آمد و به سرعت مورد علاقه موتورسواران جدید قرار گرفت. اکنون، با ظهور مقررات مربوط به یورو 5، آپریلیا محصولات خود را برای دوره دیگری به روز می‌کند.

مانند گذشته، این دو موتورسیکلت در اصل یکسان هستند. آن‌ها از چهارچوب، موتور و سیستم تعلیق یکسانی برخوردار هستند و فقط از نظر نام، ترمز و چرخ تفاوت دارند. زیبایی‌های این پلتفرم تقریباً مشابه سال گذشته است. اما، مخزن سوخت تغییر شکل داده شده تنها چیزی است که در کنجکاوترین چشم‌ها برجسته است. با این حال، به روزرسانی‌های فراوان در زیر بدنه است.

موتور سازگار با یورو 5 در واقع اقتصاد سوخت را بهبود می بخشد. علاوه بر تجدید نظر در موتور، آپریلیا از یک صفحه ابزار دیجیتال جدید استفاده می‌کند که خواندن آن آسان‌تر است.

تغییرات واقعی در موتور تک سیلندر، 124 سی سی، DOHC است. در حالی که قدرت در 15 اسب بخار قدرت ثابت است، موتور سازگار با یورو 5 دارای یک سر سیلندر به روز شده با یک محفظه احتراق دوباره طراحی شده، شمع جدید و مجاری ورودی و خروجی تغییر شکل داده شده است. بادامک‌ها نیز جدید بوده و دارای لوب‌های تهاجمی‌تر هستند.

بدنه دریچه گاز به سمت بالا تغییر مکان می‌یابد تا جریان مستقیم هوا به داخل موتور وارد شود و یک فیلتر هوای جدید وجود دارد. در حالی که در انتهای دیگر اگزوز کاملا جدید است.

این شرکت می گوید با اینکه قدرت اوج بدون تغییر است، به لطف ECU جدید و بقیه تغییرات، مصرف سوخت و همچنین میزان آلایندگی بهبود می یابد.

هنوز مشخص نیست این محصولات در سال 2021 وارد بازار می‌شوند یا از سال آینده به‌دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید!

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا