مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مشخص شد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، مجمع انتخاباتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی صبح امروز شنبه به ریاست مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و در پایان مازیار ناظمی با کسب ۲۵ رای از اعضای مجمع به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب شد.

جواد برات، عزیزه تراز، ندا مطلبی، مازیار ناظمی و مهران همتیان پنج نامزد ریاست این فدراسیون بودند.

در دور اول مازیار ناظمی به ۲۰ رای سید و از آنجایی که نتوانست نصف بعلاوه یک آرای مجمع را کسب کند کار به دور دوم کشید که در این مرحله ناظمی ٢۵ رای، برات ٩ رای و همتایان ۵ رای کسب کردند.

با حضور ۳ کاندیدای راه یافته در دور دوم با حضور ۳ کاندیدا برگزار شد و در پایان مازیار ناظمی با کسب ۲۵ رای از مجموع ۳۹ رای اخذ شده به عنوان رییس این فدراسیون به مدت ۴ سال انتخاب شد.

همتیان و برات نیز به ترتیب ۵ و ۹ رای به دست آوردند.

مازیار ناظمی مجری‌گری صدا و سیما و ریاست روابط عمومی وزارت ورزش را در کارنامه خود دارد، ناظمی هم‌چنین از ۷ بهمن ۹۸ تا ۲۳ شهریور ۹۹ به عنوان جانشین محمود صیدانلو، ریس پیشین فدراسیون اتومبیلرانی، سرپرستی این فدراسیون را بر عهده داشت اما برای حضور در انتخابات فدراسیون مجبور به کناره‌گیری شد.

بیشتر بخوانید:

گزارش اولیه از برگزاری انتخابات فدراسیون موتورسواری در ۱۶ اسفند/ ندا مطلبی انصراف داد

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا