مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سوپر سوکو از سه موتورسیکلت برقی جدید برای سال 2021 رونمایی کرد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، ما از اواخر سال 2020 که Vmoto شروع به پخش تیزرهای تبلیغاتی برای مدل‌های جدید موتورسیکلت برقی خود کرد، منتظر این رونمایی مجازی بودیم و اکنون Vmoto Super Soco میزبان یک رویداد رونمایی مجازی برای سه مدل جدید موتور الکتریکی بود.

1- موتورسیکلت سوپر سوکو (TS Street Hunter)

اولین مدلی که در جریان این رویداد مجازی رونمایی شد TS Street Hunter است که ماه گذشته در یک تیزر معرفی شد.

این موتورسیکلت مجهز به موتور توپی عقب با قدرت 2500 وات و دارای 180 نیوتن متر گشتاور و حداکثر سرعت 75 کیلومتر در ساعت (46.6 مایل در ساعت) و یک جفت باتری 60 ولت 32 آمپر ساعت با ظرفیت 3.84 کیلووات ساعت است.

سوپر سوکو ادعا می کند که این دوچرخ می تواند به حداکثر برد 200 کیلومتر (121 مایل) در هر بار شارژ برسد. هرچند با سرعت خنده دار 25 کیلومتر در ساعت (15 مایل در ساعت).

این محصول دارای ترمزهای دیسکی هیدرولیک با سیستم ترمز ترکیبی (CBS) برای توزیع ایمن نیروی ترمز است.

2- موتورسیکلت سوپر سوکو (TC Wanderer)

در ادامه از این موتورسیکلت رونمایی شد که در واقع مشخصات فنی یکسانی را با TS Street Hunter دارد. این موتورسیکلت حداکثر سرعت 75 کیلومتر در ساعت (46.6 مایل در ساعت)، باتری های مشابه و همان درجه برد را دارد و تفاوت‌های اصلی بیشتر در طراحی است.

3- موتوسیکلت سوپر سوکو (CUmini)

این موتورسیکلت کوچک برای رفت و آمد شهری طراحی شده است. حداکثر سرعت آن با سرعت 45 کیلومتر در ساعت (28 مایل در ساعت) نسبتاً کم است. اما این امر به آن کمک می کند تا بدون نیاز به داشتن گواهینامه موتورسیکلت استفاده شود که یک مزیت بزرگ برای بسیاری از موتورسواران است.

این محصول دارای چرخ‌های 12 و یک موتور 600 وات است. سوپر سوکو ادعا می کند که این موتورسیکلت 1.6 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر است.

یک باتری 48 ولت و 20 آمپر ساعتی با ظرفیت 960 وات ساعت ظاهراً برای برد 60-70 کیلومتر (37-43 مایل) کافی است. وزن باتری کوچک فقط 7.2 کیلوگرم (15.8 پوند) است که برداشتن آن و حمل داخل آن برای شارژ نسبتاً آسان است.

سوپر سوکو هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری یا تولید منتشر نکرده است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا