مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شروع فعالیت اتوبوس فرهنگی سازمان ترافیک قم برای آموزش به موتورسواران

به گزارش موتورسیکلت نیوز، قاسم طالبی با اعلام خبر حضور و فعالیت اتوبوس فرهنگی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم در سطح شهر، این طرح را با حضور و مشارکت پلیس راهور خواند و اظهار داشت: آموزش به موتورسیکلت‌سواران در این دوره محور قرار گرفته است.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: در دور جدید فعالیت اتوبوس فرهنگی، راکبین موتورسیکلت که بدون کلاه ایمنی در سطح شهر تردد می‌کنند، در یک دوره آموزشی کوتاه نیم ساعته و تماشای فیلم‌های آموزشی و آموزنده، نسبت به مخاطرات جانی عدم استفاده از کلاه ایمنی، سرعت غیر مجاز و عدم رعایت آئین نامه‌های راهنمایی آشنا می‌شوند.

طالبی افزود: برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و فرهنگ شهروندی همواره از دغدغه مدیران مجموعه شهرداری بوده و در حد امکانات و توانایی های موجود به این موضوعات خواهیم پرداخت و پس از پایان دوره کرونا آماده همکاری‌های آموزشی و فرهنگی با سایرنهادها همچون آموزش و پرورش، بسیج، مساجد و … خواهیم بود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا