مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برنامه جدید یاماها برای ایجاد موتورسواری لذت‌بخش

به گزارش موتورسیکلت نیوز، به‌دنبال برنامه “Rev Buddy” که از نیازهای خرید و سرویس‌دهی مراقبت می‌کند، یاماها با برنامه “Y-Connect” امیدوار است که با نگاهی دقیق به عملکرد موتورسیکلت‌های خود، به موتورسوار نگاهی بیندازد.

یاماها در فیلمی که در سایت و شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، نشان داد که آن‌ها چگونه به این ایده رسیده‌اند.

این برنامه برای اتصال تلفن موتورسوار به موتورسیکلت طراحی شده است و به موتورسواران امکان می‌دهد اعلان‌های تماس و پیام را در صفحه ابزار موتورسیکلت مشاهده کنند.

همچنین به برنامه اجازه می‌دهد تا اطلاعات حیاتی موتورسیکلت، مانند وضعیت، مصرف سوخت، آخرین مکان شناخته شده و حتی یادآوری خدمات را ارائه دهد.

این صفحه تمام داده‌هایی را که روی صفحه موتورسیکلت وجود ندارد، مانند درجه باز شدن دریچه گاز، دور موتور، میزان شتاب و نشانگر سواری، سازگار با محیط زیست را نشان می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های آن ردیاب مصرف سوخت است. برنامه “Y-Connect” این اجازه را می‌دهد تا موتورسواران میزان مصرف سوخت خود را پیگیری کنند و حتی به توقف سوخت‌گیری مجدد در مسیرهای طولانی کمک می‌کند. همچنین سوابق گزارش‌های قبلی را نگه می‌دارد تا بتوانید برای سواری طولانی بعدی خود بهتر برنامه‌ریزی کنید.

همچنین برای تهیه مکان پارک با GPS تلفن کار می‌کند. این برنامه آخرین لوکیشن شما را ضبط می‌کند. این به شما امکان می‌دهد به‌راحتی مکان پارک خود را تعیین کنید. این امر خصوصاً در مناطق ناآشنا مفید است.

این برنامه به شما امکان می‌دهد تا از طریق توصیه‌های آن از سلامت موتورسیکلت خود مطلع شوید. با استفاده از این عملکرد، می‌توانید به‌راحتی روغن موتور و باتری موتورسیکلت خود را بررسی کنید و برنامه‌ریزی برای تعمیر دوره‌ای بعدی را برای شما آسان می‌کند. همچنین اگر مشکلی وجود داشته باشد اخطار می‌دهد.

این برنامه به خوبی با تلفن موتورسوار ادغام می‌شود. پس از اتصال، اعلان‌هایی برای تماس، پیامک، پیام و ایمیل در مانیتور موتورسیکلت دریافت خواهید کرد و برای هر چیز فوری می‌توانید متوقف شده و به آن رسیدگی کنید.

برنامه “Y-Connect” برای دانلود از طریق «اپل اپ» و «گوگل پلی» در دسترس است. البته یاماها هنوز مشخص نکرده که برای کدام یک از محصولات خود این برنامه را اضافه خواهد کرد!

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
فرزانه نژادیان
منبع
Motopinas
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا