مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

واکنش شدید امام جمعه موقت اصفهان به موتورسواری بانوان در 22 بهمن

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی، در جلسه ای که با حضور طلاب و روحانیون و عده‌ای از مردم در دفتر مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال  احمر استان اصفهان برگزار شده، ضمن تبریک حلول ماه رجب با مطرح‌کردن موضوع راهپیمایان موتوری بیست و دوم بهمن اصفهان، عنوان کرد: می‌بینیم بیست و دوم بهمن یعنی روزی که جشن ملت و یوم‌الله است، عده‌ای زن‌ها را سوار موتور می‌کنند و می‌گویند بروید؛ امروز کسی کارتان ندارد، بعد هم به ریش همه می‌خندند. چه کسی یا کسانی این کار را می‌کنند؟ پشت صحنه چه کسی است؟

عضو  مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: یادتان رفت در میدان امام، ۳۷۰ شهید را تشیع جنازه کردیم؟ حالا باید شرایط در همین میدان به نحوی شود که، دخترها سوار اسب و موتور شوند؟ مگر نمی‌گویید گواهینامه به دختران داده نمی‌شود؟ پس این خلاف قانون است، چه کسانی پشت صحنه این اتفاقات هستند؟

وی افزود: این اتفاقات فقط در اصفهان می‌افتد، در قم، شیراز، تهران و… این مسائل را نداشته‌ایم، کم کم انسان در دین بعضی انسان‌ها شک می‌کند، بگویید از عفت خانم‌ها کجا دفاع کردید؟ در این هشت سال آبروی دین را بردند و دفاعی نکردند، باید کسانی‌که دستور دادند این کارها انجام بشود، عزل شوند تا درس عبرت دیگران شوند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا