مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تعداد تولید تایر موتورسیکلت و دوچرخه در 10 ماهه امسال اعلام شد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، بر این اساس طی ۱۰ ماهه سال جاری ۲۰ میلیون و ۹۳۱  هزار و ۱۴۷ حلقه تایر معادل ۲۲۵ هزار و ۲۶۹ تن، در کشور تولید شده است که هم به لحاظ تعداد حلقه و هم به لحاظ وزنی رشد ۲۱ درصدی را در مقایسه با ۱۰ ماهه نخست سال گذشته نشان می‌دهد.

تا پایان دی ماه سال جاری، ۱۳۲ هزار و ۷۴۱ تن تایر خودروی سواری، ۲۰ هزار و ۶۹۵ تن تایر وانتی،   ۴۷ هزار و ۸۵۹ تن تایر باری و اتوبوسی، ۵۲۸۴ تن تایر راه‌سازی و صنعتی، ۳۶۰۹ تایر کشاورزی سبک  و ۱۵ هزار و ۸۱ تن تایر کشاورزی سنگین در کشور تولید شده است.

طبق آمار تایرهای تولیدی طی ۱۰ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به ترتیب ۲۴ درصد تایرهای سواری، ۹ درصد تایر وانت‌ها، ۱۵ درصد تایرهای باری و اتوبوسی، ۱۳ درصد تایرهای راه‌سازی و صنعتی، ۴۹ درصد تایر کشاورزی سبک و ۱۲ درصد تایر کشاورزی سنگین رشد تولید داشته‌اند.

همچنین در ۱۰ ماهه امسال با رشد ۳۲ درصدی ۱۶ هزار و ۱۸۲ تن لاستیک دوچرخه و موتورسیکلت و ۹۱۲۱ تن تیوب با رشد ۳۸ درصدی نسبت به ۱۰ ماهه سال ۱۳۹۸ در کشور توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است.

علاوه‌ براین از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان دی‌ماه،   یک میلیون و ۹۷ هزار و ۷۰۸ حلقه تسمه فلپ، نقاله، شیلنگ و غیره، معادل ۳۹۶۵ تن تولید شده کارخانه‌های تایرساز داخلی است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا