مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

افزایش فروش «بی ام و» در چین

به گزارش موتورسیکلت نیوز، تیم مدیریت جهانی BMW Motorrad برای دستیابی به هدف میان مدت خود یعنی 200 هزار دستگاه در یک سال بسیار نزدیک بود و ما انتظار داشتیم این موفقیت شگفت انگیز تا سال 2021 و پس از 8 سال رشد متوالی انجام شود.

با این حال، هرچند عملکرد این برند جهانی خوب بود ولی با ورود ویروس جهانی کویید19 و تأثیر بسیار زیاد آن بر اقتصاد باید هدف 200 هزار دستگاه به تعویق بیافتد.

سال 2020 فروش جهانی بی‌ام‌و تعداد 168.701 دستگاه (-3.9٪) بوده است. هرچند آن‌ها به طور رسمی 169.272 دستگاه فروش اعلام کرده‌اند.

در حالی که توزیع در بیش از 150 کشور جهان انجام می شود، عملیات اروپا بیش از 52٪ از کل (بدون احتساب انگلیس) را نشان می دهد و در سال 2020 اندکی ضرر (5.1٪) گزارش شده است. منطقه دوم توسط آمریكای شمالی (آمریكا، كانادا و مكزیك) با (-18.7%) نسبت به سال گذشته بوده است.

در چین بی‌ام‌و با فروش تعداد 11.788 دستگاه (+ 33٪) و در منطقه اقیانوس آرام (استرالیا و نیوزیلند) با (+14.9٪) قابل توجه است.

در آمریکای لاتین، منطقه سوم برای این تولیدکننده، فروش 5.3٪ کاهش یافته است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا