مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تشکیل کارگروه ویژه برای صدور مجوز واردات موتورسیکلت/ هر 2 سال یک مجوز صادر می‌شود

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمدرضا مقصودلو درباره موضوع تخلف در صدور مجوز واردات موتورسیکلت به افرادی غیر از قهرمانان ورزشی این رشته، اظهار کرد: در این‌باره کارگروهی را تشکیل دادیم تا به بررسی این موضوع و هم‌چنین حل مشکل ترخیص موتورسیکلت ورزشکاران از گمرک بپردازد. در این کارگروه مشخص خواهد شد که چه افرادی مستحق گرفتن مجوز برای واردات موتورسیکلت بوده‌اند و هم‌چنین قرار است از این پس صدور مجوز برای واردادت موتورسیکلت تنها با تایید این کارگروه و فقط به قهرمانان ورزشی این رشته اختصاص داده شود.

سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، افزود: یکسری از قهرمانان ما با وجود شایستگی در گرفتن مجوز واردات موتورسیکلت، تمکن مالی لازم را ندارند اما سعی ما در کارگروه این است که به هر شکل ممکن موتورسیکلت‌های وارداتی در نهایت در اختیار ورزشکاران قرار گیرد و دست دیگر افراد از آن کوتاه شود. از این پس برای صدور مجوز مدارک ورزشکاران به صورت دقیق در کارگروه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید مجوز صادر خواهد شد.

او در پاسخ به این که هر کدام از قهرمانان چند مرتبه می‌توانند مجوز واردات موتورسیکلت دریافت کنند؟ گفت: قهرمانان ما هر ۲ سال یکبار می‌توانند برای گرفتن مجوز واردات یک موتورسیکلت اقدام کنند. بعد از ۲ سال استفاده از موتورسیکلت می‌توانند آن را بفروشند و موتور دیگری را وارد کنند. ما با تشکیل این کارگروه کاری خواهیم کرد که مجوز فقط به قهرمانان داده شود و آن‌ها سودش را ببرند. 

مقصودلو در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود چه تعداد مجوز واردات موتورسیکلت به افراد غیر از قهرمانان داده شده؟ گفت: این مباحث باید در کارگروه مورد بررسی قرار گیرد که اولین جلسه آن فردا (شنبه) خواهد بود. در این کارگروه نمایندگانی از حوزه‌های مختلف حضور دارند و قطعا تمامی مسائل را بررسی خواهند کرد. ما یوزر پسوورد سیستمی که نشان دهد چه کسانی مجوز گرفتند را نداشتیم که این مشکل با هماهنگی‌های لازم حل شد و انشاالله مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چه افرادی دراین‌باره تخلف کرده‌اند؟ گفت: من درباره اتفاقات قبل از ۲۹ آذر که سرپرست فدراسیون نشده بودم جوابگو نیستم!

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا