مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سنگ‌اندازی دولت در مسیر توسعه «فعالیت‌های دانش‌بنیان» کشور/ دلیل نامه محرمانه محمود واعظی چه بود؟

به گزارش موتورسیکلت نیوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: دولت نامه‌ محرمانه‌ای را برای همکاری نکردن وزرای دولت با مجلس برای تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان نوشته است!

حاجی دلیگانی با اشاره به طرح  «جهش تولید دانش‌بنیان» در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک طرحی تحت عنوان «جهش تولید دانش‌بنیان» در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مطرح شد اما بعد از آن یک نامه‌ای را رئیس دفتر آقای رئیس‌جمهور به 4 نفر از وزیران دولت نوشته است مبنی بر اینکه در رابطه با این طرح، هیچگونه همکاری با مجلس نداشته باشید! اینکه انگیزه دولت از این کار چه بوده واقعاً جای تعجب دارد اما این موضوع واقعیت دارد ضمن اینکه این نامه به صورت محرمانه نوشته شده است تا منتشر نشود.

پیش از این نیز حجت عبدالملکی داور مسابقه کارآفرینی «میدون» در تلویزیون با انتشار یک نامه نوشت:

وقتی گفته می‌شد دولت حسن روحانی در حوزه «دانش‌بنیان» موفق عمل کرده است عرض می‌کردم خیر، این عملکرد دولت روحانی نیست؛ این نتیجه اقدامات جوانان انقلابی حوزه مدیریت فن‌آوری کشور است که دولت ایشان موفق به حذفشان نشده است، واقعیت و ذات دولت لیبرال حسن روحانی در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان همین نامه است که می‌بینید. ذات همان دولتی که فناوری هسته‌ای را با برجام به فنا داد، با سایر بخش‌های فناوری هم مهربان نبود و نیست؛ راه‌آورد لیبرالیسمی که این دولت به آن افتخار می‌کند خام‌فروشی است و بس! مسیر بندگی ملت برای خوش‌خدمتی به کدخدا!

 نامه‌ای که عبدالملکی در صفحه شخصی خود منتشر کرده است، نامه محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، خطاب به دکتر غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، دکتر امیری معاون امور مجلس رئیس‌جمهور و دکتر وحدت رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی است.

در این نامه آمده است:

یادداشت جناب آقای دکتر ملک‌زاده با موضوع درخواست «جلوگیری از تصویب طرح نمایندگان محترم مجلس با عنوان جهش تولید» که تصویر آن به پیوست ارسال می‌شود، به استحضار ریاست محترم جمهوری رسید، پی‌نوشت فرمودند:

«مراقبت شود که خلاف سیاست‌های دولت هیچ اقدامی صورت نپذیرد»

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا