مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نوسازی ناوگان موتوری شبكه پستی به خراسان رضوی رسید

به گزارش موتورسیکلت نیوز، طی مراسمی با حضور مدیر کل تامین، نگهداری و پشتیبانی شرکت ملی پست، مراسم نوسازی موتورسیکلت‌های موزعین پست خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این مراسم که همزمان با هفته دولت در اداره کل پست استان خراسان رضوی برگزار شد، محمد سلگی اظهار داشت: امروز در مرحله نخست، 30 دستگاه موتورسیکلت به موزعین پست استان واگذار شد.

وی با اشاره به چهار مرحله نوسازی ناوگان موتورسیلکت ها، طی دو ماه، افزود: در این مدت 90 دستگاه موتورسیکلت موزعین پست خراسان رضوی نوسازی می‌شود.

او با یادآوری مشکل کندی روند پلاک گذاری، اظهار امیدواری کرد: تمامی دو هزار و 150 موتورسیکلتی که قرار است در سراسر کشور نوسازی شود تا 17 مهر ( روز جهانی پست) واگذار شود.

احمد موسوی مدیر کل پست استان خراسان رضوی نیز در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت بخش توزیع، گفت: شرکت ملی پست با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران اقدام به نوسازی ناوگان موتوری کرده است که این موضوع بر بهبود کیفیت توزیع مرسولات و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان موثر خواهد بود.

در مرحله نخست علاوه بر تهران، تاکنون موتورسیکلت‌های استان‌های آذربایجان غربی، قزوین، البرز، خراسان رضوی و اصفهان توزیع شده است.  

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا