مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

از اول اسفند موتورسیکلت‌های رسوبی باقیمانده بلاصاحب محسوب می‌شوند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرهنگ علی همه خانی اظهار کرد: مالکین تهرانی موتورسیکلت‌های رسوبی که هنوز برای ترخیص موتورسیکلت‌هایشان اقدامی نکرده اند تا فرصت باقی است جهت ترخیص موتورسیکلت خود به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایند.

وی افزود: مرحله دوم تمدید رو به اتمام است و مالکین تهرانی موتورسیکلت‌های توقیفی تنها یک ماه فرصت دارند تا با در دست داشتن حداقل مدارک جهت تحویل موتورسیکلت خود اقدام نمایند.

همه خانی ادامه داد: مرحله اول این طرح تا ۱۷ بهمن بود ولی تاریخ آن تا اواخر بهمن تمدید گردید و این فرصت بسیار مناسبی برای مالکین موتورسیکلت‌های توقیفی است که تاکنون فرصت مراجعه و تحویل موتور خود را پیدا نکرده اند.

وی گفت: با تسهیلاتی که به دستور فرمانده ناجا برای ترخیص موتورسیکلت‌هایی که بین بازه زمانی سال‌های ۹۰ تا ۹۸ به پارکینگ‌ها منتقل شده اند، از جمله کاهش هزینه نگهداشت بر اساس مصوبه سال ۹۴ هیأت وزیران و عدم دوبرابر شدن جریمه‌های آنان در مدت توقیف این مالکین و متصرفین (و نماینده قانونی) فرصت را غنیمت شمرده و هر چه سریع‌تر نسبت ترخیص با حضور در دفاتر پلیس + ۱۰ شهر تهران و در دست داشتن مدارک اقدام نمایند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: با توجه به اطلاع رسانی‌های گسترده و صورت گرفته پلیس در این خصوص این مالکان و متصرفان تا تاریخ ۳۰ بهمن فرصت اقدام و ترخیص موتورسیکلت خود را دارند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا