مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ارزش شرکت باجاج از 13.6 میلیارد دلار عبور کرد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، باجاج خودرو در بیانیه ای اعلام کرد که از سرمایه حدود 13.6 میلیارد دلار عبور کرده است. این رقم قابل مقایسه با کل بودجه ملی یک کشور کوچک است. برای مقایسه، ارزش بازار هارلی دیویدسون فقط 5 میلیارد دلار است.

اگر چه باجاج هنوز در بعضی کشورها و مناطق جهان مانند آمریکای شمالی زیاد شناخته شده نیست، اما رد پای آن را می توان در محصولات اتریشی مانند کی‌تی‌ام دید. به هر حال، باجاج 47.97 درصد از سهام KTM AG را در اختیار دارد.

این شرکت با حضور در بیش از 70 بازار در سراسر جهان، اخیراً به بازار تایلند نفوذ کرده و در تلاش است تا به برزیل راه یابد.

این شرکت علی رغم داشتن فناوری کافی و روند ساخت کاملاً کارآمد به نوآوری خود ادامه می دهد و اخیراً اعلام کرده است که با 89 میلیون دلار سرمایه گذاری، کارخانه چهارم خود را در چاکان راه اندازی خواهد کرد. متعاقباً، کارخانه جدید قرار است موتورسیکلت های کی‌تی‌ام و هاسکوارنا و همچنین دوچرخه های آینده تریومف را تولید کند که انتظار می رود در نتیجه همکاری این شرکت تولید کننده انگلیسی زنده شود.

دستورالعملی که باعث موفقیت آنها شد، همان دستورالعملی است که بسیاری از تولیدکنندگان دیگر سعی در القای آن دارند. یعنی حجم پایین و فروش بالا. ما همه جا آن را می بینیم، (رویال انفیلد، کی‌تی‌ام، بی‌ام‌و وهوندا) امسال همه در حجم پایین گام برداشته اند تا بازارهای آسیایی را که نیاز به دوچرخه های کوچک دارند راضی کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا