مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتور سواران فرانسوی در اصفهان به تور خود پایان دادند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، شرکت کنندگان در تور رالی موتورسواری پاریس – اصفهان روز ۲۷ مرداد با هدف طبیعت‌گردی و بازدید از امکان تاریخی و باستانی از طریق مرز بازرگان وارد کشورمان شدند و پس از گذر از چند استان روز گذشته ( جمعه ) با ترک شیراز وارد اصفهان شدند. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: گروه رالی موتورسواری پاریس – اصفهان شامل ۵۰ نفر بودند که ۳۱ نفر آنها موتور سوار و سایرین خانواده موتورسواران و افراد پشتیبان کننده بودند. 

فریدون الهیاری بیان کرد: ۲۷ نفر موتورسواران شرکت کننده در این رالی موتورسواری فرانسوی و ۴ نفر آنها از ملیت های دیگر بودند که امروز در شهر تاریخی اصفهان به تور خود پایان دادند. 

وی افزود: موتورسیکلت این افراد امروز بارگیری شد تا از طریق راه آهن به مرز بازرگان انتقال یابد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه شرکت کنندگان در تور رالی موتورسواری پاریس – اصفهان تا دوشنبه در شهر تاریخی اصفهان ماندگار هستند، گفت: این افراد طی این مدت از آثار تاریخی و جاذبه های فرهنگی و طبیعی اصفهان دیدن می‌کنند و سپس از طریق فرودگاه بین المللی اصفهان ، این شهر را به مقصد پاریس ترک خواهند کرد. 

استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار اثر تاریخی (یک هزار و ۸۵۰ اثر ملی و هفت اثر ثبت جهانی) و افزون بر ۶۰۰ خانه تاریخی در کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است. 

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا