مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مهم‌ترین قرار ملاقات در صنعت موتورسیکلت و دوچرخه جهان مشخص شد/ مسئولان نمایشگاه ایکما ایتالیا تصمیم خود را برای سال 2021 گرفتند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، آقاى پائولو مگری مدیرعامل ایکما در تیرماه 1399 طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این نمایشگاه که یک مدل موفق و مهم‌ترین فرصت برای تجارت b2c و b2b است، با یک تصمیم جمعى به‌دلیل سلامتى غرفه‌داران و بازدیدکنندگان به تعویق افتاد و در نهایت در 21 دسامبر 2020 اطلاعیه‌ای را صادر و تصمیم خود را برای سال 2021 قطعی کردند.

قابل ذکر است که نمایشگاه موتورسیکلت میلان (EICMA) از سال ۱۹۱۴ برگزار شده است. در این نمایشگاه انواع محصولات جدید دوچرخ مانند موتورسیکلت‌، دوچرخه‌، اسکوتر و راه‌حل‌های حمل‌و‌نقل شهری سازگار با محیط زیست و ایمن به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین حدود ۶۰درصد از غرفه‌های این نمایشگاه بین‌المللی است و استارتاپ‌ها و ایده‌های نوآورانه توسط دانشجویان رشته‌های مهندسی و برندهای نوظهور بخشی جدایی‌ناپذیر از این نمایشگاه هستند.

از جمله موارد بی‌شماری که EICMA را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و بهترین رویدادهای جهانی تبدیل می‌کند، عبارتند از: نوآوری‌های بی‌شمار در محصولات، کنفرانس‌های مطبوعاتی بین‌المللی، کارگاه‌های فنی، حضور رانندگان کلاس جهانی، داشتن فضای رانندگی در یک منطقه اختصاصی در فضای باز و…

همان‌طور که شاهد بودید به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، سال 2020 چیزی غیرمعمول برای نمایشگاه‌های صنعت موتورسیکلت و دوچرخه نیز بود.

نمایشگاه‌های بزرگ در سراسر جهان تقریبا به‌صورت آنلاین برگزار شد و در بعضی موارد نیز نمایشگاه‌ها کنسل و یا به صورت پراکنده و میزبانی خصوصی برگزار شد.

مدیرعامل ایکما گفت: با توجه به تعداد زیادی موارد ثبت نامی که قبلاً دریافت کرده‌ایم، EICMA 2021 از نظر نمادین اعتماد به نفس زیادی برای بخش دو چرخ، برای صنعت حمل‌و‌نقل، برای عموم مردم و همچنین برای سیستم نمایشگاه‌های تجاری با تمام فعالیت‌های ماهواره‌ای خود کسب می کند.

قابل ذکر است که سازمان‌دهندگان Intermot تصمیم گرفتند که رویداد خود را به اکتبر 2022 منتقل کنند.

به همین ترتیب، نمایشگاه موتورسیکلت توکیو 2021 که در ابتدا از اکتبر 2020، به مارس 2021 منتقل شد، اکنون کاملاً لغو شده است و انجمن نمایشگاه موتورسیکلت توکیو هنوز تاریخ جدیدی را اعلام نکرده است.

EICMA: Esposizione Internazionale Ciclo Motociclo e Accessori

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Rideapart & Eicma
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا