مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آغاز پویش «موتورسوار خوب» در منطقه ۲ تهران

به گزارش موتورسیکلت نیوز، یوسف مزارعی با اعلام این خبر گفت: با توجه به سهم بالای موتورسواران در حوادث رانندگی، پویش موتورسوار خوب با رویکرد آگاهی بخشی، فرهنگسازی و آموزش رفتار صحیح ترافیکی به موتورسواران در دستور کار حوزه اجتماعی و فرهنگی قرار گرفت.

وی افزود: در این پویش، تلاش می شود  تا با اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی، میزان آگاهی شهروندان به ویژه موتورسواران، خانواده‌ها و افراد پیرامون آنها را نسبت به مخاطرات ناشی از رفتارهای نابهنجار بعضی از راکبان و هم چنین الزام به رعایت انضباط اجتماعی و قوانین رانندگی و ترافیکی  افزایش داده و از میزان احساس ناامنی ناشی از رانندگی خطرناک برخی راکبان موتور کاسته شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ تصریح کرد: پویش موتورسوار خوب با تمرکز بر طراحی فعالیت‌های متنوع تبلیغی – آموزشی، موضوع‌هایی همچون استفاده از کلاه ایمنی، رعایت قوانین و مقررات ترافیکی، تجاوز نکردن به حریم عابر پیاده، افزایش سهم خود مراقبتی شهروندان و موتورسواران را مورد توجه قرار می‌دهد.

مزارعی در ادامه به برگزاری مانور نمادین موتورسوارخوب اشاره کرد و گفت: این مانور با همکاری پلیس راهور در محورهای پرتردد موتورسوران منطقه و با هدف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درباره مخاطرات رفتارهای نابهنجار بعضی از راکبان و هم چنین الزام آنها به رعایت انضباط اجتماعی و قوانین رانندگی و ترافیکی برگزارمی شود.

وی با بیان اینکه این پویش تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ در سطح منطقه ۲ ادامه دارد افزود: این کمپین با همکاری حوزه حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهور اجرا می شود و تلاشی نو برای ایجاد فرهنگ سازی برای جامعه بزرگ موتورسواران است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا