مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رونمایی از طرح‌های کلان الکترونیک و حمل‌ونقل پیشرفته در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ،۴ طرح کلان ملی در معاونت علمی و فناوری با حضور سورنا ستاری رونمایی شد.

موتور سنکرون آهنربای دائم با سیم‌پیچی متمرکز

موتور سنکرون آهنربای دائم با سیم‌پیچی متمرکز یکی از محصولاتی است که اکنون توسط یک شرکت دانش بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری به تولید رسیده است. این محصول دانش‌بنیان از اندازه توانی ۳۸۰ وات تا ۵۰ کیلووات برخوردار بوده و کاربردهایی برای کولر، فن‌های صنعتی، بالابرهای خانگی، خودروهای ون برقی و موتورسیکلت‌های برقی دارد. این محصول امکان تولید الکتروموتورهایی تا توان ۲۰۰ کیلووات را فراهم می‌کند.

الکتروموتورهای تولید شده متناسب با نیاز بازار در رنج توانی ۳۸۰ تا ۱۰۰۰ وات برای استفاده در فن‌های صنعتی طراحی شده اند. نتایج به‌دست آمده از تست عملی الکتروموتورها بر روی کولرها نشان می‌دهد که استفاده از این نوع الکتروموتورها باعث صرفه جویی ۴۵ درصدی در مصرف انرژی خواهد شد.

با حمایت‌های صورت گرفته، این شرکت دانش‌بنیان تحقیق و توسعه را در این حوزه ادامه داده و توانسته است در مسیر تولید موتورهای الکتریکی خودروهای برقی و اتوبوس‌های برقی حرکت کند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا