مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تمرین طراحی موتورسیکلت برقی فرازمینی برای سفر در سطح ماه

به گزارش موتورسیکلت نیوز، طی چند سال گذشته، فناوری موتورسیکلت یک جهش کوانتومی به جلو داشته است. به نظر می رسد که موتورسیکلت های فاقد هرگونه وسایل الکترونیکی پیشرفته اکنون از گذشته های دور بوده و در ورطه حافظه گم شده اند و شما اشتباه نمی کنید.

این روزها حتی ابتدایی ترین موتورسیکلت های سطح پایین نیز با نمایشگر دیجیتال و ترمز ضد قفل ارائه می شوند. البته، بعضی از موتورسیکلت ها عمداً ترجیح می دهند که قدیمی بمانند، چه در ظاهر طراحی، چه در تکنولوژی و چه در هر دو مورد و البته این دوچرخه ها در نوع خود خاص هستند.

گفته می شود، درست زمانی که فکر می کردیم در این چند سال بیشترین بهره را از این دوچرخه های جهان دیده‌ایم، کسی تصمیم می گیرد یک موتورسیکلت برقی را تصور کند که کاملاً ممکن است کل این تعریف جهانی را خارج کند و آن را به معنی کاملاً جدید تبدیل کند.

Andrew Fabishevskiy مغز متفکر آنچه شما امروز اینجا می بینید است. اندرو به دنبال تصور آینده سفرهای فضایی، یک موتورسیکلت برقی را طراحی کرده است که هدف آن سفر در سطح ماه است.

طراحی Andrew’s که موتورسیکلت «ناسا» نامیده می شود، مفهوم ساده ای دارد که متشکل از یک قاب فلزی لوله ای فولادی است که باتری و موتور الکتریکی موتورسیکلت را در خود جای داده است. بر اساس این تصاویر، به نظر می رسد موتورسیکلت ناسا توسط دو موتور، در هر یک چرخ که به طور مرکزی بر روی توپی ها سوار شده است، با لاستیک های آفرود حرکت می کند.

مسلماً، این فقط یک تمرین طراحی است و در صورت به ثمر رسیدن موتورسیکلت ناسا، نتیجه اش شلیک به ماه است. پس با این خبر، جالب است که ببینیم آینده موتورسیکلت ها چگونه خواهد بود. برای مثال، اندرو فابیشفسکی مطمئناً آینده ای برای موتورسیکلت ها فراتر از محدوده این جهان می بیند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
فرزانه نژادیان
منبع
Rideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا