مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مپنا تولید موتورسیکلت را آغاز کرد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، گروه مپنا به عنوان یک شرکت تولیدی، صنعتی و بازرگانی بین‌المللی به همراه ۴۱ شرکت زیرمجموعه خود، در زمینه طراحی و احداث نیروگاه‌های حرارتی (بخار، گازی و سیکل ترکیبی) و همچنین اجرای پروژه‌های نفت و گاز و حمل و نقل ریلی و نیز در حوزه سرمایه‌گذاری خصوصی در این صنایع به صورت پیمانکار اجرایی کلید در دست (EPC) و سرمایه‌گذاری خصوصی (IPP) در سطح بازار ایران و منطقه فعالیت می‌کند.

بازدید رهبر انقلاب از گروه مپنا

مدیرعامل گروه صنعتی مپنا در آیین رونمایی از این ۲ دستاورد علمی تولیدی گفت: موتورسیکلت برقی شرکت پارس ژنراتور نیز با به کارگیری فناوری موتور محرک درون‌چرخ (in-wheel drive) طراحی شده است.

علی آبادی افزود: همکاری خوبی را با خودروسازان آغاز کردیم که جای امیدواری است تا بتوانیم در آینده وسایل نقلیه در شان ایرانی عرضه کنیم.

موتورسیکلت مپنا

وی توضیح داد: در زمینه ایجاد زیر ساخت های تولید کارهای بسیار بزرگی در گروه صنعتی مپنا شده و امروز به فناوری های نوین جهانی دست پیدا کرده ایم.

مجموعه صنایع نیروگاهی مپنا تامین کننده تجهیزات مدرن صنایع نیروگاهی، ماشین آلات و تجهیزات صنعت نفت و حمل نقل ریلی در کشور و خاورمیانه است که قبلا نیز اولین جایگاه شارژ موتورسیکلت برقی را نیز ساخته بود.

بیشتر بخوانید:

آینده صنعت موتورسیکلت ایران چگونه خواهد بود؟

گروه مپنا مجموعه‌ای صنعتى است مشتمل بر گروه مپنا به عنوان شرکت مادر، به همراه شرکت‌هاى متعدد تخصصى تابعه و وابسته به آن که در زمینه مهندسى، احداث و توسعه نیروگاه‌های حرارتى، نیروگاه‌هاى انرژى تجدیدپذیر، تأسیسات تولید همزمان برق و حرارت، تأسیسات تولید همزمان برق و شیرین‌سازى آب، مهندسى، اجرا و توسعه پروژه‌های نفت وگاز در خشکى و دریا و مهندسى و احداث پروژه‌های حمل و نقل ریلی، خدمات تصویربرداری پزشکی، برقی‌سازی، ارائه خدمات بهره‌برداری، تعمیر و نگهدارى در صنایع مذکور و نیز سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پروژه‌هاى یاد شده در چارچوب انواع روش‌های قراردادی و سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند.

گروه مپنا سازنده طیف گسترده‌اى از محصولات پیشرفته صنعتى از جمله توربین‌هاى گاز و بخار، تجهیزات جانبی توربین، پره توربین، توربین بادى، بویلرهاى متعارف و بازیاب حرارت، ژنراتورهاى حرارتى و آبى، سامانه‌هاى حفاظت و کنترل، لوکوموتیوهاى مسافرى و بارى و توربوکمپرسور و ارائه کننده آرایه وسیعى از خدمات تعمیر و نگهدارى در کلاس جهانى است.

مپنا علاوه بر موفقیت در کسب سهم مشارکت پنجاه درصدى در توسعه ظرفیت نیروگاهى کشور و مشارکت مؤثر در توسعه پروژه‌هاى نفت و گاز، حمل و نقل ریلى و سلامت، توانسته است با تکیه بر کیفیت و قیمت رقابتى محصولات و خدمات خود در بازارهاى بین‌المللی حضور یابد.

گروه مپنا، با عنوان «شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران» یا به اختصار «مپنا» در ۲۲ مرداد ماه سال ۱۳۷۲ خورشیدی تأسیس ‌شد. هدف اصلی از تأسیس مپنا در ابتدا پیمانکاری عمومی پروژه‌های نیروگاهی به صورت کلید در دست بود و در اثر تحولات، مپنا از حوزه صرف پیمانکاری در دهه 70 و تولیدکننده تجهیزات تحت لیسانس در دهه 80، هم‌اکنون به مجموعه‌ای صاحب فناوری تبدیل شده است و در بین رتبه‌های برتر صاحبان فناوری توربین گازی در عرصه جهانی قرار گرفته است.

برای اطلاع بیشتر درباره مپنا اینجا را کلیک کنید.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا