مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

امروز کنسرسیوم (CMC) مشخصات اولیه سیستم های حمل و نقل هوشمند (C-ITS) را برای موتورسیکلت ها راه اندازی کرد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، این کنسرسیوم مجموعه ای از اسناد را منتشر می کند که به موضوعات مختلف مربوط به معرفی C-ITS برای موتورسیکلت ها می پردازد. از جمله: شرایط حرکت، دقت محلی سازی، الگوریتم ها و داده های منتقل شده و همچنین رابط سوارکار و عملکرد آنتن.

این نتیجه موفقیت آمیز نتیجه تمام تلاش هایی است که اعضای CMC طی سال های گذشته انجام داده اند و آنها برای دستیابی به این هدف به شدت تلاش می کنند.

سی‌ام‌سی از طریق چندین مطالعه، توسعه و ارزیابی نمونه های اولیه دوچرخ ها و به لطف جلسات و گفتگوها با سهامداران عمده، پیشرفت قابل توجهی در این زمینه داشته است.

درباره CMC و اهمیت اتصال برای ایمنی موتورسیکلت

سی‌ام‌سی، در سال 2016 ایجاد شد و براساس تفاهم نامه انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا (ACEM) در مورد سیستم های حمل و نقل هوشمند مورد همکاری قرار گرفت. تولیدکنندگان، تأمین کنندگان، محققان و انجمن های موتورسیکلت با این هدف متحد شدند تا موتورسیکلت ها نیز بخشی از این فناوری باشد.

CMC روی 30 برنامه کاربردی کار کرده است. در این برنامه با اتصال به رانندگان و موتورسواران برای موقعیت های بالقوه خطرناک هشدار می دهد.

ادغام موتورسیکلت ها در اکوسیستم C-ITS مزایای ایمنی قابل توجهی به همراه خواهد داشت و منجر به ادغام بهتر موتورسیکلت ها در سیستم حمل و نقل خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
ACEM
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا