مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

۳۳ دستگاه موتورسیکلت معاینه فنی دریافت کردند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کمیته کاهش آلودگی هوای تهران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: از ۳ میلیون موتورسیکلت موجود در تهران، تنها ۳۳ دستگاه موتورسیکلت معاینه فنی دریافت کرده اند.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود به لزوم انجام دقیق معاینه فنی خودروها اشاره کرد و افزود: ۶۶ مرکز معاینه فنی خودرو در تهران از دستگاه ها و تجهیزاتی برخوردار هستند که نسبت به سایر مراکز معاینه فنی باید ارجحیت داشته باشند. البته باید در صدور مجوزها شاخص ها به طور کامل در همه مراکز رعایت شود و همه مراکز تجهیزات لازم را تامین کنند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: اخذ معاینه فنی موتورسیکلت ها یک امر ضروری است، از اینرو پلیس راهور برای رویت پلاک موتورسیکلت ها باید راهکارهایی مانند نصب دوربین های جدید ارائه دهد.

محسنی بندپی در خصوص رای دیوان عدالت اداری برای سن فرسودگی خودروها نیز گفت: شاید قصد دیوان عدالت اداری کمک به اشتغال باشد ولی خروجی این اقدام برای سلامت آحاد جامعه مناسب نیست. بر همین اساس باید این موضوع در شورای ترافیک استان تهران مورد ارزیابی، بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا