مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تمدید اعتبار وکالتنامه ها در ایام تعطیلات کرونا

به گزارش موتورسیکلت نیوز، رئیس پلیس راهور ناجا افزود: روزانه بطور میانگین 20هزار از شهروندان در مراکز شماره گذاری خدمات دریافت می کنند ، که 60 درصد متقاضیان نقل و انتقال خودرو دارای وکالت از سوی فروشنده می باشند.

وی اظهار داشت: با تعطیلی مراکز شماره گذاری تاریخ اعتبار بسیاری از وکالتنامه های صادره منقضی خواهد شد ، که این امر منجر به ازدحام مراجعین به مراکز شماره گذاری بعداز اتمام محدودیت ها خواهد شد ،برای آسودگی خاطر هموطنان تمهیدات و تدابیر لازم پیش بینی و به ستاد مقابله با کرونا پیشنهاد و درنهایت مقرر گردید اعتبار وکالتنامه های متقاضیان خریدوفروش وسایل نقلیه به تعداد روزهای تعطیل شده از سوی ستاد ملی کرونا، تمدید گردد.

سردار هادیانفر: صرفا وکالتنامه هایی که اعتبار آنها از تاریخ 99/09/01 تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا منقضی شده باشد ، مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات در مراکز شماره گذاری خواهند بود.

وی در پایان در خصوص نوبت دهی اینترنتی گفت: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور، خدمات  را با نوبت دهی اینترنتی انجام میدهند و میبایست قبل از  مراجعه، نوبت اینترنتی را گرفته باشند. ضمن اینکه در این ایام نقل انتقال اینترنتی خودرو در شهر تهران فعال است. مردم عزیز میتواند از این امکان بهره مند شوند و این خدمت رفته رفته به سراسر کشور تسری پیدا خواهد کرد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا